×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

به ماندن سپیدرود در لیگ برتر اطمینان دارم - به ماندن سپیدرود در لیگ برتر اطمینان دارم - رشت

نادر دست‌نشان با اشاره به شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد در این بازی کار خاصی انجام نداد و بدون ایجاد موقعیت گل به برتری رسید! آنها با توجه به شکست قبلی، در این بازی دنبال مساوی بودند و حتی شیمبا تا محوطه جریمه فولاد عقب می‌آمد تا دفاع کند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه افزود: ما در این بازی انواع و اقسام کارهای تهاجمی را انجام دادیم، ولی متأسفانه در گل زدن بدشانس بودیم، البته در کارهای دفاعی کم‌تجربه عمل کردیم و دو گل ساده و خیلی مبتدی خوردیم. من تا به حال فولاد را در چنین شرایطی ندیده بودم و بازی در نیمه دوم یکطرفه بود. متأسفانه در این بازی به حق‌مان نرسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شکست، کار سپیدرود برای ماندن در لیگ برتر سخت نشد، عنوان کرد: تیم ما پتانسیل فنی خوبی دارد و به بازیکنان تیم افتخار می‌کنم که در بازی‌های گذشته برابر تیم‌های پرقدرت، باتجربه و متمول لیگ عملکرد خوبی داشتند. تلاش ما این است که در لیگ برتر بمانیم و من به ماندن سپیدرود در لیگ برتر اطمینان دارم.

دست‌نشان راجع به بازی بعدی تیمش با نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا برای آنها تساوی در این بازی راضی‌کننده خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: هدف ما در تمام بازی‌ها برد است و مساوی به درد سپیدرود نمی‌خورد. حتی در بازی با پرسپولیس هم تهاجمی بازی کردیم که برخی به ما ایراد گرفتند. بازی با نفت مسجدسلیمان یک فینال است و تلاش می‌کنیم تا در این بازی به برد برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان این جمله که امیدوار است از یک داور باتجربه در این مسابقه استفاده شود، تصریح کرد: این مسابقه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و امیدوارم فغانی داور بازی ما و نفت مسجدسلیمان باشد.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.