جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسامی هیئت های ورزشی برتر سال ۹۷ گیلان اعلام شد
    10 اردیبهشت 1398 - 14:34
    شناسه : 150820
    0
    هیئت های ورزشی تکواندو ، کشتی و فوتبال به عنوان سه هیئت برتر گیلان در سال ۹۷ معرفی شدند .
    پ
    پ

    بخشی - اسامی هیئت های ورزشی برتر سال ۹۷ گیلان اعلام شد - گیلان

    به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان مریم بخشی در نشست با روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی گیلان با تقدیر و تشکر از تلاشهای تمامی مسئولین هیئت‌های ورزشی گفت : بر اساس شاخص های ده گانه و تلاش‌های کارشناسان معاونت ورزشی اداره کل هیئت تکواندو گیلان با 912 امتیاز ، هیئت کشتی گیلان با 891 امتیاز و هیات فوتبال گیلان با ۸۹۰ امتیاز به عنوان 3 هیئت برتر در سال ۹۷ معرفی شدند.

    وی همچنین با تشکر از تمامی کارشناسان و روسای گروههای معا ونت ورزشی اداره کل گفت : در حوزه ورزش همگانی که 10 فدراسیون ورزشی فعالیت می‌کنند ، هیئت ورزش های رزمی با ۸۳۲ امتیاز ، هیئت کونگ فو با ۷۶۷ امتیاز و هیات ورزش های همگانی گیلان با ۷۱۶ امتیاز عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود : اعتبارات هیئت‌های ورزشی منصفانه و بر اساس برنامه محوری تخصیص داده خواهد شد و تلاش داریم در سال ۹۸ حداقل دو رویداد بزرگ و خاص ورزشی را در گیلان میزبانی کنیم.

    مریم بخشی گفت : امسال برای اولین بار، ۳۵ اردو و مسابقه ملی و بین المللی در گیلان میزبانی کردیم که از بسیاری از استان‌های تیپ یک بالاتر بوده است.

    وی با اشاره به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۰ ژاپن گفت : از سال گذشته ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک تشکیل شده و قصد داریم با حمایت از امیدهای ورزش گیلان سهمیه های بیشتری در المپیک داشته باشیم .

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اهمیت بالای روابط عمومی و اطلاع رسانی از تمامی هیئت‌های ورزشی خواست برای هیئت خود با هماهنگی روابط عمومی اداره کل مسئول روابط عمومی انتخاب کنند.

    ابوالفضل صادقی معاون ورزشی اداره کل با تاکید بر ثبت نام مربیان و ورزشکاران هیئت های ورزشی در سامانه مبین ،توجه به بیمه ورزشی و سامانه تسما گفت : مهم‌ترین رویداد پیش روی ما المپیک ۲۰۲۰ است و بر اساس برنامه در نظر داریم به تمامی ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک دارند حقوق ماهیانه ، روانشناس و رصد دقیق و منظم داشته باشیم ، تا بدون دغدغه و مشکلی به کسب افتخار برای گیلان و ایران بپردازند.

    هاشم اسماعیلی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل هم از هیئت‌های ورزشی گیلان خواست ضمن همکاری بیشتر در مراسمات انقلابی و فرهنگی و معرفی یک مسئول از هیئت در حوزه‌های فرهنگی ، حضور پررنگ تری داشته باشند و همچنین امکانات و تسهیلات و مشاوره ازدواج و روانشناسی را برای جوانان ورزشکار هیئت‌های ورزشی آماده و فراهم دانست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.