شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان اتاق اصناف گیلان آغاز شد
    10 اردیبهشت 1398 - 22:24
    شناسه : 150873
    0

    مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز گیلان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان اتاق اصناف در استان خبر داد.

    پ
    پ

    طرح نظارتی ویژه ماه رمضان اتاق اصناف گیلان آغاز شد - اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان اتاق اصناف گیلان آغاز شد - اصناف مرکز گیلان

    سید ابراهیم سیدزاده عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان با همکاری دستگاه هایی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی، بهداشت، بهداشت محیط و استاندارد از امروز آغاز شد.

    وی کالاهای هدف بازرسی را در این طرح شامل نان و آرد، برنج و لبنیات ، صیفی جات و سبزی ، رشته خشکار، زولبیا، بامیه، آش و حلیم و خرما، مواد پروتئینی ، انواع خوارو بار ، روغن ، شکر و رب گوجه فرنگی عنوان کرد.

    سیدزاده با اشاره به اینکه نظارت ها در دو شیفت صبح و عصر انجام می شود ، تصریح کرد: بازرسان علاوه بر بازرسی های موردی از واحدها ، به شکایت ها و گزارش ها رسیدگی می کنند.

    به گفته سیدزاده ؛ حدود 80 بازرس اتاق اصناف در استان در کنار بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و دستگاه های مربوطه از طریق گشت های مشترک این بازرسی ها را انجام می دهند.

    وی اظهار داشت: گران فروشی، کم فروشی و صادر نکردن فاکتور از تخلفاتیست که بازرسان به آنها توجه ویژه دارند و قبل از ماه مبارک رمضان و در ماه رمضان، توزیع کالاهای اساسی همچون گوشت منجمد و شکر را در استان خواهیم داشت.

    طرح نظارتی ویژه ماه رمضان اتاق اصناف گیلان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد .
    16 اردیبهشت ماه جاری، نخستین روز ماه رمضان است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.