دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41234 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخی از افراد به دنبال حاشیه سازی برای مقام عالی دولت در گیلان هستند/ سهم خواهی های که مبتنی بر عقلانیت نیست، ره به جایی نمی برد
    11 اردیبهشت 1398 - 7:53
    شناسه : 150883
    0

    عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با توجه به شیطنت های برخی از افراد در فضای عمومی گیلان عنوان کرد: برخی از افراد که عاقبت کار خود را نمی بینند به دنبال حاشیه سازی برای مقام عالی دولت در گیلان هستند.

    پ
    پ

    جلسه شوراى ادارى شهرستان رشت 5 - برخی از افراد به دنبال حاشیه سازی برای مقام عالی دولت در گیلان هستند/ سهم خواهی های که مبتنی بر عقلانیت نیست، ره به جایی نمی برد -

    فریبرز سعیدی کیا عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با گیل خبر، در ارتباط با لزوم وحدت و انسجام همه گروه های سیاسی گفت: شرایط امروز کشور، شرایط ویژه ای ست و همه گروه های سیاسی باید موقعیت شناسی کنند.

    وی تصریح کرد: همه گروه های سیاسی درون نظام باید با وحدت و انسجام در راستای تقویت و تحکیم ایران حرکت بکنند. هرچند متاسفانه برخی از تحرکات بیشتر در راستای منفعت های شخصی است.

    این فعال سیاسی با توجه به شیطنت های برخی از افراد در فضای عمومی گیلان عنوان کرد: برخی از افراد که عاقبت کار خود را نمی بینند به دنبال حاشیه سازی برای مقام عالی دولت در گیلان هستند ؛ این در حالی است که مردم امروز بر اساس واقعیت ها مدیریت ها را ارزیابی می کنند و بر اساس ابهام افکنی و منفعت های شخصی برخی از افراد و جریانات کارنامه ها را نگاه نمی کنند.

    عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور در ارتباط با عملکرد استاندار گیلان گفت: آقای دکتر سالاری از جمله استاندارانی است که توانسته با بهره گیری از ظرفیت جوانان و بانوان فضای امید را ایجاد کند؛ایشان با شیوه نامه ها و بخشنامه های مختلف توانستند هم استان را از برخی از حوادث طبیعی که برخی از استانها درگیر آن هستند مصون نگاه دارد و هم با اخذ تصمیمات مهم نقش مردم را در تصمیم گیری ها و نظارت ها پررنگ کند.

    وی در پایان اظهار داشت: سهم خواهی های که مبتنی بر عقلانیت نیست، ره به جایی نمی برد و جز تشویش آورده ای برای مدعیان نخواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.