سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روسای جدید شورای شهر در انتظار رشت و انزلی!/ فصل جدید سریال «اختلافات»
    11 اردیبهشت 1398 - 10:22
    شناسه : 150885
    0

    سخنگوی وزارت کشور روز گذشته گفت: طبق برنامه زمانی انتخابات، ۱۰تا ۱۶ آذر زمان ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم است.

    پ
    پ

    photo 2019 05 01 09 50 05 - روسای جدید شورای شهر در انتظار رشت و انزلی!/ فصل جدید سریال «اختلافات» - استعفا

    گیل خبر نوشت: سید سلمان سامانی در این زمینه خاطرنشان کرده است: متصدیان برخی مشاغل برای نامزدی در انتخابات باید قبل انتخابات استعفا دهند و شش ماه قبل از روز ثبت نام باید با استعفای آنها موافقت شود. یعنی قبول استعفا تا شش ماه قبل از روز ثبت نام شرط است و نه ارائه استعفا، بنابراین تا روز شانزدهم خرداد فرصت وجود دارد که افراد استعفا دهند و استعفای آنها تا این روز باید مورد موافقت قرار گیرد.

    از آن جا که اعضای شوراهای شهر نیز باید تا این تاریخ استعفای خود اعلام کنند به نظر می رسد شاهد ترکیب جدیدی در میان اعضای شورا در بعضی شهر ها از جمله رشت و انزلی باشیم.

    در رشت گفته می شود امیرحسین علوی و حجت جذب سودای حضور در انتخابات مجلس را دارند که البته شانس کاندیداتوری امیرحسین علوی رئیس فعلی شورا بیشتر است. با خروج علوی اعضای شورا باید رئیس جدید خود را انتخاب کنند و احتمالا موضوع انتخاب رئیس شورا بعد از انتخاب شهردار نیز به سریال تمام نشدنی اختلافات این شورا اضافه می شود.

    امیر احمدی فرد رئیس شورای بندر انزلی یکی از گزینه های محتمل کاندیداتوری در این شهرستان است که احتمالا با حضورش شانس زیادی نیز برای پیروزی بر نماینده فعلی دارد. از آن جا که تمام گزینه های فعلی شورای شهر انزلی در ترکیب لیست امید قرار دارند احتمالا حضور فرد جدید( تهمتن وکیل منفرد) ترکیب شورا را دچار تغییرات خواهد کرد. اکثریت شورای شهر بندر انزلی به نوعی در اختیار رئیس فعلی است و گفته می شود سه عضو شورا در ترکیب اصلی او قرار دارند و مشخص نیست با حضور فرد جدید چه اتفاقات جدیدی رقم خواهد خورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.