سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41501 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش صد درصدی بودجه ی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید/ تلاش دولت برای کم کردن مشکلات معیشت فرهنگیان
    29 شهریور 1395 - 0:34
    شناسه : 15097
    0

    فرماندار لاهیجان گفت: تمام دغدغه دولت و رئیس جمهور این است که مشکلات اقتصادی خصوصاً معیشت فرهنگیان به حداقل برسد. به گزارش «بامردم»، جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به مناسب فرا رسیدن بازگشایی مدارس به ریاست سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان تشکیل شد. فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: با توجه به […]

    پ
    پ

    محمد احمدی فرماندار لاهیجان (1)

    فرماندار لاهیجان گفت: تمام دغدغه دولت و رئیس جمهور این است که مشکلات اقتصادی خصوصاً معیشت فرهنگیان به حداقل برسد.

    به گزارش «بامردم»، جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان به مناسب فرا رسیدن بازگشایی مدارس به ریاست سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان تشکیل شد.

    فرماندار لاهیجان در این جلسه گفت: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی جدید همه باید تدابیر  و تمهیدات لازم را در جهت آغاز یک سال تحصیلی خوب و یک روز ماندگار برای همه علی الخصوص سال اولی‌ها فراهم کنیم.

    وی با بیان اینکه همه ما چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم وابستگی‌هایی به آموزش و پرورش داریم، تاکید کرد: همه باید در کمک به این نهاد مقدس که کار تعلیم و تربیت فرزندان مان را به عهده دارد اهتمام بورزیم؛ نهادی که 10 درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

    احمدی به دو برابر شدن بودجه آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و تصریح کرد: حدود 98 درصد این بودجه صرف حقوق و مزایا می‌شود و فقط 2 درصد بودجه باقی می‌ماند  که صرف سایر موارد مثل آب، برق، گاز، تلفن و سرانه مدارس  می‌شود.

    وی افزود: یک مدیر باید با تدبیر و تلاش بسیار این بخش را مدیریت کند که بسیار قابل ستایش است.

    وی بیان داشت: باید به همه این عزیزان ارزش ویژه‌ای شود  تا انگیزه پرسنل مدارس بالا رفته و بتوانیم  فضای آموزش و پرورش، مدارس و کلاس‌های درس را پویا  زنده و با طراوت کنیم اگر اینکار را کردیم  گام‌های توسعه  یکی پس از دیگری  برداشته می‌شود.

    فرماندار  شهرستان لاهیجان  در ادامه جلسه  به سیاستهای دولت دکترروحانی  در مورد بخش فرهنگ جامعه خصوصاً  آموزش و پرورش  اشاره کرد و گفت: تمام دغدغه دولت و رئیس جمهور این است که مشکلات اقتصادی خصوصاً معیشت  فرهنگیان به حداقل برسد تا معلمان این آینده سازان جامعه بدون تشویش خاطر  به آموزش  و تعلیم و تربیت  نسل آینده جامعه بپردازند

    img_6707 img_6702 img_6696 img_6695 img_6692 img_6710 img_6713

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.