جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل در رشت
    12 اردیبهشت 1398 - 14:11
    شناسه : 150994
    1

    رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل با 11 فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

    پ
    پ

    دستگیر - شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل در رشت - اخبار رشت

    سرهنگ ” رحیم شعبانی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت حرفه‌ای منازل ویلایی به شیوه مشابه در حوزه شهرستان رشت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پلیس پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی و با استفاده از شگردهای پلیسی در نهایت چند قلم از اموال مسروقه از قبیل سماور قدیمی از جنس برنج، سینی مسی و فنجان‌های قدیمی را از داخل مغازه‌ای در رشت کشف کردند.

    وی ادامه داد: مأموران صاحب مغازه 45 ساله را دستگیر و در تحقیقات فنی پلیس فروشنده اموال سرقتی شناسایی و محل اختفاء آن‌ها نیز کشف شد.

    سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه مأموران پس از هماهنگی مقام قضائی تعداد 3 نفر از سارقان 30، 31 و 35 ساله را به همراه آلات و ادوات جرم دستگیر و به مقر آگاهی انتقال دادند اظهار داشت: سارقان در تحقیقات فنی پلیس به 11 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.