چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق با شش فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه
    12 اردیبهشت 1398 - 14:19
    شناسه : 150998
    1

    فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی با شش فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    1 - دستگیری سارق با شش فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه - آستانه‌اشرفیه

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ” عیسی روشن قلب ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آستانه‌اشرفیه دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود و تجزیه‌وتحلیل شیوه و شگردهای سرقت به یک سارق 41 ساله مظنون و پس از تحقیقات گسترده و حصول اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت‌های اخیر، پس از هماهنگی قضائی وی را در منزلش در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

    وی با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 6 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

    سرهنگ روشن‌قلب در پایان از شهروندان خواست، از نگهداری وجوه نقد و طلاجات و اشیاء قیمتی در منازل به مقدار زیاد بپرهیزند و در صورت نگهداری این اشیاء و اموال در منزل از گاوصندوق‌های رمزدار و محکم استفاده کرده و منازل خود را به قفل‌های مطمئن و محکم تجهیز کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.