چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره‌برداری از فناوری‌های پیشرفته ICT می‌تواند زمینه‌ساز سلامت و سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی شود
    12 اردیبهشت 1398 - 14:24
    شناسه : 151000
    1

    سرپرست دفتر تحقیقات کاربردی پلیس گیلان در جلسه اندیشه ورزی ICT در حوزه سلامت و بهداشت گفت: بهره‌برداری از فناوری‌های پیشرفته ICT می‌تواند زمینه‌ساز سلامت و سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی شود.

    پ
    پ

    و کیبورد رایانه کامپیوتر - بهره‌برداری از فناوری‌های پیشرفته ICT می‌تواند زمینه‌ساز سلامت و سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی شود - ict

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” مهدی صاحب ساده‌کار ” در جلسه اندیشه ورزی ICT در حوزه سلامت و بهداشت که در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مشارکت دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان، دانشگاه گیلان، وزارت بهداشت، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، شرکت توسعه سلامت برکت، شرکت مگفا و دفتر همکاری‌های علمی امور نخبگان دفاعی شمال کشور برگزار شد بیان داشت: موضوعات اجتماعی در هم تنیده هستند و به دلیل این پیوستگی، پیشگیری از یک مسئله اجتماعی باعث پیشگیری از سلسله مسائل اجتماعی خواهد شد.

    وی با اشاره به اهمیت سلامت و سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی تصریح کرد: بهره‌برداری از فناوری‌های پیشرفته ICT می‌تواند زمینه‌ساز سلامت و سالم‌سازی محیط‌های اجتماعی شود.

    سرهنگ ساده کار در ادامه افزود: گروه ICT سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید در حوزه سلامت و ایمنی در محلات شهری و روستایی که از امکانات بهداشت، اجتماعی، فرهنگی و خدمات ناچیز برخوردارند ورود پیدا کند تا محیطی امن و سالم برای شهروندان ایجاد شود.

    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارگروه ICT سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با استفاده از تکنولوژی فناوری اطلاعاتی که در این زمینه دارند می‌توانند در حوزه‌های بهداشت و ایمنی، عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، زیست جنسی، خودکشی و غیره خدمات شایسته‌ای ایفاء کنند.

    در ادامه این جلسه دکتر ” مصطفی گل‌شکن ” رئیس مرکز رشد فناوری‌های پپیشرفته دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بیان اهداف تشکیل کارگروه ICT و اهمیت اجرای پروژه‌های مهم حوزه سلامت در بستر آی سی تی پرداخت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.