شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ادامه وزش باد گرم شدید در گیلان تا فردا
    12 اردیبهشت 1398 - 21:24
    شناسه : 151016
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار در منطقه، از ادامه وزش باد گرم گاهی شدید در استان تا فردا (جمعه) خبر داد.

    پ
    پ

    هواشناسی - ادامه وزش باد گرم شدید در گیلان تا فردا - اخبار گیلان

    مازیار غلامی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار و استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین طی امروز و فردا با تقویت جریانات جنوبی، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها گاهی شدید و نیز در برخی نقاط جلگه ای احتمال پدیده مه پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، احتمال رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست و از روز شنبه هفته آینده، با شکل گیری جریانات ناپایدار ، روند کاهش نسبی دما، بارندگی و احتمال رعد و برق و تگرگ تا روز یکشنبه مورد انتظار است.

    غلامی آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری، وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها احتمالا شدید، گاهی افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها ، گاهی افزایش ابر، رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۳۱ درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای فردا را با ۱۵ درجه مربوط به بندرآستارا ذکر کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۸ و کمینه دمای فردای مرکز استان ۱۸ درجه خواهد بود.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.