جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ممکن است کاندیدای ریاست جمهوری شوم
    13 اردیبهشت 1398 - 16:30
    شناسه : 151029
    0

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی د رمورد احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: اگر احساس کنم آنجا جایی است که باید بیایم و ممکن است من رای داشته باشم ولی کسی دیگر رای ندارد در چنین شرایطی ممکن است حضور پیدا کنم.

    پ
    پ

    است کاندیدای ریاست‌جمهوری شوم 1 - ممکن است کاندیدای ریاست جمهوری شوم - 1400

    «علی مطهری» نایب رییس مجلس شورای اسلامی معتقد است: در شرایط فعلی مذاکره با آمریکا به مصلحت نیست. در این شرایط که ما تحت فشار هستیم اگر پیش قدم بشویم به صلاح نیست چون ممکن است حاکی از ضعف و ذلت ما تلقی بشود و آثار بدی خواهد داشت.

    وی همچنین گفت: عربستان و امارات توان جبران نفت ایران را ندارند. هر چند تحریم نفتی ایران می تواند به درآمدهای ما آسیب بزند.

    نایب رییس مجلس در ادامه عملکرد مجلس دهم را مثبت ارزیابی می کند و در مورد طرح عدم کاندیداتوری نمایندگان بیش از سه دوره می گوید: نظر شخصی خود من این است که خوشحال شدم البته نه برای همه چون ۳۴ نفر از کاندیداتوری محروم می شوند در حالی که حضور بسیاری از آنها در مجلس لازم است.

    مطهری همچنین درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آن را منتفی ندانسته و می گوید: بستگی به شرایط دارد. اگر احساس کنم آنجا جایی است که باید بیایم و ممکن است من رای داشته باشم ولی کسی دیگر رای ندارد در چنین شرایطی ممکن است حضور پیدا کنم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.