×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سپیدرود و نفت مسجد سلیمان - رشتی ها یک دقیقه کم آوردند/ سر فیروز کریمی شکست - با مردم

در روز پایانی هفته بیست و هشتم لیگ برتر سپیدرود رشت در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان میهمان نفت بود که در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد.

مهرداد بایرامی دقیقه ۵۶ موفق به گلزنی برای سپیدرود شد. ولی حامد آفاقی که در بازی رفت نیز در برابر سپیدرود موفق به گلزنی شده بود دقیقه ۹۸ گل تساوی را برای نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.

از حمله لحظات حساس این مسابقه دفع ضربه پنالتی حکیم نصاری توسط کوروش ملکی دروازه بان سپیدرود بود.

پس از گل اول سپیدرود، جنجال فراوانی به وجود آمد و چند ترقه به زمین پرتاب شد. در این لحظات دو نیمکت درگیر شدند اما اتفاق عجیب تر، پخش زمین شدن فیروز کریمی بود. به دلیل پرتاب سنگ توسط تماشاگران مسجد سلیمان بود. او با سری بانداژ شده با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

سپیدرود با این تساوی با کسب ۲۰ امتیاز همچنان در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و نفت مسجد سلیمان با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

سپیدرود

کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میلاد قربانزاده، ابراهیم لطفی، میثم فردوسی، هومن ربیع زاده، حسین شنانی (از دقیقه ۷۷ محمد بلبلی)، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی ( از دقیقه ۹۱ محمد غلامی)، مهرداد بایرامی.
سرمربی: نادر دست نشان.

ترکیب نفت مسجدسلیمان

مهرداد طهماسبی، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات (از دقیقه ۷۹ هیثم هاشمی زاده)، حکیم نصاری (از دقیقه ۹۰ میلاد میدواوودی)، مجید حسینی، صادق صادقی، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام (از دقیقه ۶۶ اکبر آفاقی)، فرشید پاداش.
سرمربی: فیروز کریمی.

گیل خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.