جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش کشفیات مواد مخدر در گیلان در نیمه نخست امسال
    30 شهریور 1395 - 1:04
    شناسه : 15124
    0

    استاندار گیلان از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان، در نیمه نخست امسال خبر داد. به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به بامردم، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در نشست شورای مواد مخدر گیلان اظهار داشت: با هماهنگی و عملکرد خوب نیرو های انتظامی و امنیتی و سایر مدیران، نتایج خوبی را در امر مبارزه با […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان، در نیمه نخست امسال خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به بامردم، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در نشست شورای مواد مخدر گیلان اظهار داشت: با هماهنگی و عملکرد خوب نیرو های انتظامی و امنیتی و سایر مدیران، نتایج خوبی را در امر مبارزه با مواد مخدر شاهد هستیم.
    وی با اشاره به افزایش 43 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال گفت: تا بیست وششم مردادماه، 931 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد.
    نجفی ادامه داد: این افزایش نتیجه تعامل و همدلی بین دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی است و گیلان یکی از استان های موفق در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.
    وی مبارزه با مواد مخدر را کاری بزرگ و نیازمند داشتن تخصص دانست و افزود: باتوجه به حساسیت موضوع در این بخش، دست اندرکاران امر باید از تخصص لازم برخوردار باشند.
    استاندار گیلان به حساسیت دولت نسبت به موضوع مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: در تمامی سمینارهای استانداران بحث مبارزه با مواد مخدر همواره یکی از موضوعات مطرح در این نشست هاست.
    نجفی تاکید کرد: از این حیث بنده نیز از همه دست اندرکاران انتظار دارم که با همه توان خود در این امر فعالیت کرده و حوزه کاری خود را افزایش دهند.
    در پایان وی با توجه به ایجاد مرکز ماده 16 برای جمع آوری معتادین متجاهر در رشت از تلاش مجموعه شهرداری و اعضاء شورای شهر رشت و همچنین همکاری خوب مدیرکل آموزش و پرورش استان تقدیر کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان هم تلاش خود را در این راستا با سرعت بیشتر ادامه دهند.

    انتهای پیام /

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.