شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس لاهیجان
    17 اردیبهشت 1398 - 15:08
    شناسه : 151242
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از برگزاری نمایشگاه و کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان همزمان با هفته معلم در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس لاهیجان - برگزاری کلاس‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس لاهیجان - اخبار لاهیجان

    سرهنگ ” رسول عزیزی ” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته معلم و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارشناسان اجتماعی پلیس لاهیجان با حضور در مدارس منتخب این شهرستان، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی برای دانش‌آموزان کرده است.

    این مقام انتظامی افزود: در این کلاس‌ها و کار گاه‌های آموزشی ضمن بررسی علل و شیوع برخی آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان، راهکارهایی برای پیشگیری و کاهش از این آسیب‌ها ارائه شد.

    وی ضمن تبریک هفته معلم به همه فرهنگیان تصریح کرد: پلیس افتخار می‌کند در کنار معلمان در محیط مدرسه به آموزش دانش‌آموزان بپردازد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه حجاب در حاشیه این کلاس‌های آموزشی گفت: برنامه‌های آموزش همگانی پلیس به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.