×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تیم های شهرستانی با حذف برنامه نود بدون پناهگاه شدند - تیم های شهرستانی با حذف برنامه نود بدون پناهگاه شدند / سلطانی فر یک چهره سیاسی است نه ورزشی - اخبار رشت

محمد صادق حسنی جوریابی درباره وضعیت ورزش کشور بویژه در رشته فوتبال، گفت: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان در روزهای وزارت سلطانی فر، روزهای بدی را سپری می کند زیرا ایشان فردی ورزشی نیست بلکه سیاسی است و باید باور کرد ایشان نمی تواند در توسعه ورزش کشور، نقش مثبتی ایفا کند.

حواشی فوتبال دل بسیاری از هواداران در استان گیلان را بدرد آورده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حواشی فوتبال دل بسیاری از هواداران را در استان گیلان بدرد آورده است تصریح کرد:باحذف برنامه نود تنها دلخوشی تیم های شهرستانی برای نقد و تحلیل اشتباهات داروی از بین رفت.

حسنی جوریابی افزود: مردم رشت با تیم های سپید رود و داماش به نوعی زندگی می‌کنند زیرا هواداران روزانه خبرهای تیم های پرطرفدارشان را دنبال می‌کنند اما متاسفانه هیچ گونه تریبونی برای دفاع از این تیم های پرطرفدار وجودندارد.

تیم های شهرستانی هیچ گونه تریبونی برای دفاع از عملکردشان ندارند

وی ادامه داد: تیمهای شهرستانی هیچ گونه تریبونی برای دفاع از عملکردشان ندارند و از همین رو، پس از حذف برنامه نود تیم های شهرستانی آگاه باشند که هیچ فردی نیست که مدافعشان در حق کشی های باشد.

تیم های شهرستانی با حذف برنامه نود بدون پناهگاه شدند

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه تیم های شهرستانی با حذف برنامه نود بدون پناهگاه شدند یادآورشد:پایمال شدن حق تیم های شهرستانی از جمله سپید رود رشت و داماش گیلان نتیجه حذف برنامه نود به عنوان یک برنامه انتقادی از صداو سیما است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.