شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق احشام با 13 فقره سرقت در تالش
    18 اردیبهشت 1398 - 21:32
    شناسه : 151362
    0

    فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارق احشام با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    سارق احشام با 13 فقره سرقت در تالش - دستگیری سارق احشام با 13 فقره سرقت در تالش - اخبار تالش

    سرهنگ ” حسین جمال‌دار ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت احشام در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پاسگاه اسالم با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی سارق احشام شدند افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران به صورت نامحسوس، محل را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سارق 30 ساله شدند.

    وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به 13 فقره سرقت احشام در ییلاقات تالش و خلخال اعتراف کرد اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی احشام مسروقه را 170 میلیون ریال اعلام کردند.

    سرهنگ جمال‌دار با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات مالخر 50 ساله این پرونده‌ها نیز شناسایی و دستگیر شد بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عوامل زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.