پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کامیون‌های حامل بیش از ۳ تن مرغ فاقد مجوز در آستارا توقیف شدند
    18 اردیبهشت 1398 - 21:42
    شناسه : 151371
    0

    فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    کامیون‌های حامل بیش از 3 تن مرغ فاقد مجوز در آستارا توقیف شدند - کامیون‌های حامل بیش از 3 تن مرغ فاقد مجوز در آستارا توقیف شدند - آستارا

    سرهنگ ” محمد نمازی ” با اعلام این خبر گفت: مأموران ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

    این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از این خودروها ۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

    وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این راستا متهمان ۳۲ و ۴۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    سرهنگ نمازی در ادامه به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق دام و طیور اشاره کرد و گفت: رانندگان باید مجوزهای لازم برای حمل دام و طیور را به همراه داشته باشند و حمل این محموله‌ها بدون مجوز تخلف محسوب می‌شود.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت بر محورهای مواصلاتی از ورود و خروج دام و طیور فاقد مجوز جلوگیری می‌کند.

    فرمانده انتظامی آستارا در پایان با اشاره به اینکه ورود و خروج غیرمجاز دام و طیور، بالا رفتن قیمت، ایجاد نابسامانی بازار و نارضایتی مردم را در پی دارد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.