جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • میرغضنفری: نگویید فرماندار از نماینده مخالف دولت حمایت کرد / نیکفر: از فرماندار میدانی لاهیجان تشکر می‌کنم
    19 اردیبهشت 1398 - 13:29
    شناسه : 151393
    0

    پیرو بخشنامه اخیر استاندار گیلان مبنی بر حضور مدیران کل در شهرستان ها، مدیران کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی راهداری در فرمانداری لاهیجان حضور یافتند.

    پ
    پ

    photo news1 1 - میرغضنفری: نگویید فرماندار از نماینده مخالف دولت حمایت کرد / نیکفر: از فرماندار میدانی لاهیجان تشکر می‌کنم - با مردم

    ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در جلسه‌ای با حضور مدیران کل راه و شهرسازی گیلان گفت: اتفاقاتی در ارتباط با گرانی بنزین و سهمیه بندی آن مطرح شد که در جلسه مسئولین با نمایندگان مجلس مقرر شد که بنزین هزارتومانی با کارت سوخت عرضه شود. اگر قرار باشد بنزین گران شود باید در مصوبه مجلس تصویب شود.

    وی افزود: مجوزی از وزیر راهداری گرفته‌ایم که حدود 60 کلیومتر روکش آسفالت شود و مقدماتی فراهم شد تا این مقدار سی کیلومتر برای لاهیجان و سی کیلومتر برای سیاهکل خواهد بود و تا آخر این هفته اجرایی خواهد شد.

    نیکفر گفت: میدان گیل یک بحث مهم برای شهرستان شد و مورد مهمی برای پیگیری، کار به دست آقای پرستار افتاده و بعد از مقدمات اداری به‌زودی اجرایی خواهد شد.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل اظهار داشت: تنگناهای دولت و محدودیت‌های دولت را باید مدنظر قرار داده و پروژه‌ها رو اولویت‌بندی کنیم. ارتقای راه بازکیاگوراب، رودبنه به چاف در دست پیگیری و اقدام است.

    نیکفر همچنین افزود: منطقه ویژه اقتصادی در بخش رودبنه راه اندازی خواهد شد و معضل کارخانه سیمان دیلمان برای این بخش پیش بینی می‌شود.

    IMG 20190508 141944 876 1 - میرغضنفری: نگویید فرماندار از نماینده مخالف دولت حمایت کرد / نیکفر: از فرماندار میدانی لاهیجان تشکر می‌کنم - با مردم

    نیکفر: از فرماندار میدانی شهرستان لاهیجان تشکر می‌کنم

    وی در پایان تاکید کرد: از فرماندار میدانی شهرستان لاهیجان تشکر می‌کنم.

    در ادامه سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار شهرستان لاهیجان اظهار داشت: این نگاه را از خودتان دور کنید که یک مسئول نگاه گزینشی داشته باشد، انجام پروژه‌ها بستگی به اولویت‌ها دارد.

    وی افزود: شرایطی در کشور حاکم است و همه آگاه هستید، امروز صادقانه عرض می‌کنم اوضاع کشور از لحاظ اقتصادی در سختی است و اعتبارات سال 98 را هنوز مطلع نیستم.

    فرماندار لاهیجان گفت: برای برخی هموطنان گرفتاری‌هایی ایجاد شد و دولت باید این مشکلات را حل نماید، در کنار تمام این تنگناها دستگاه‌های اجرایی وظایفی دارند.

    میرغضنفری: نگویید فرماندار از نماینده مخالف دولت حمایت کرد

    میرغضنفری اظهار داشت: اگر سوالی درباره آسفالت دارید طرف حساب شما نماینده نیست، طرف حساب شما فرماندار است. حال نگویید فرماندار از نماینده مخالف دولت حمایت کرد، خیر. من مدافع اخلاقیات هستم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.