×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

امیر خادم - آیا نباید امیر خادم پاسخگو باشد؟ - استقلال

خبرآنلاین نوشت: اوایل دوره کاری محمود گودرزی در وزارت ورزش بود که امیررضا خادم چهره شناخته شده کشتی ایران به معاونت حقوقی وزارت ورزش رفت. او همان زمان و با کمی فاصله مسئولیتی بزرگ از سوی وزیر گرفت. اینکه مدلی بسازد تا استقلال و پرسپولیس بدون کمک‌های دولتی اداره شوند. البته کمی قبل از او محمد رویانیان مدلی ساخته بود که با کمک سامانه ۳۰۹۰ ، این تیم‌ها با مشارکت هواداران اداره شوند. سامانه ای که در همان ۶ ماهه نخست طبق ادعای فرمانده پیشین پلیس ۱۱۰ و مدیر وقت پرسپولیس که برگنار شد، ۱۹ میلیارد درآمدزایی داشت اما ۲ میلیاردش را به خود تیم دادند.
خادم آمد و با این مدل درآمدزایی تیم‌ها را پیش برد. او البته مدلی را طراحی کرد که مثلا برای استقلال بایداعضای هیات مدیره رقمی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان می پرداختند تا تیم‌ها اداره شوند. او ترکیبی ۵ نفره برای استقلال چید که در آن یکی از اقوامش حاضر بود.

همان زمان او در چند مصاحبه‌ای اعلام کرد حضور این فرد در هیات مدیره استقلال، به دلیل تعهدی بوده که برای پرداخت حق عضویت در هیات مدیره تقبل کرده است.

آن فرد کسی نبود غیر از پندار توفیقی که به ادعای مازیار ناظمی آن دو میلیارد تومان را نپرداخته است. اگرچه توفیقی این ادعا را تکذیب می‌کند اما هیچ وقت درباره پول‌های ادعایی درباره اش شفاف سازی نشده. ولی بعد از اندکی ، توفیقی در استقلال ماند و همه کاره تیم شد.

حالا مدیران استقلال ، این طور که علی خطیر در برنامه اخبار ورزشی سیما گفت، اعتقاد دارند هزینه های بسیاری را مدیریت توفیقی به استقلال تحمیل کرده است و بر خلاف آنچه توفیقی می گوید، قرارداد مشکل دار ۱.۵ میلیون دلاری او با شفر چالش تیم شده است و مدیران جدید از پی حل معضل هستند.

حتی ملکی رئیس پیشین هیات مدیره استقلال هم گفته از شفر شنیده که اصل مشکل تیم، کارهایی بوده که توفیقی انجام داده است.

حالا مازیار ناظمی در توئیت‌هایش از این نوشته که برای آن وعده اجرایی نشده و مدیریت ناموفق توفیقی در اداره آبی‌ها، وزارت ورزش از پی رسیدگی حقوقی این مسئله است اما مسئله ای که می ماند ماجرای امیر خادم است. او که حالا از وزارت ورزش رفته است تا در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کند. مهمترین فدراسیون المپیکی ایران.

اما آیا او نباید ابتدا پاسخگوی مدیریت قبلی اش و اثراتی که به همراه تاشته ، شود؟ اینکه انتخاب او چه تبعاتی بر فوتبال استقلال و یک دلخوری عمومی داشته است؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.