جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 21 اردیبهشت 1398 - 9:45
    شناسه : 151477
    0

    از عصر امروز بسیاری از خبرنگاران در ارتباط با مدیران استقلال یا نزدیکان فرهاد مجیدی از انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال می‌گفتند. حالا مشخص شده و الکاس ادعا کرده این مربی اسپانیایی از الشحانیه قطر به تهران می‌آید.

    پ
    پ

    مارسیا - سرمربی جدید استقلال یک اسپانیایی که مربی رامین رضاییان بوده؟ - استقلال

    الکاس قطر نوشته است باشگاه استقلال برای فصل بعد خود با مربی اسپانیایی این فصل الشحانیه به توافق رسیده است اما پیگیری خبرآنلاین از مسئولان استقلال نشان می‌داد اقلا آنها چیزی در این باره نمی‌دانند و شاید شخص فتحی در جریان چنین مذاکره ای باشد. اخیرا علی خطیر با تشریح اینکه قرارداد سال بعد شفر ۱.۵ میلیون دلار است، وعده داده بود با این رقم هم رضایت شفر را می‌گیرند و هم یک سرمربی خوب خارجی جذب می‌کنند.

    در رزومه خوزه مارسیا که حالا نامش به عنوان مربی بعدی استقلال مطرح شده، این طور که سایت مدال نوشته است، سابقه هدایت تیم‌های مهمی در لیگ اسپانیا دیده می‌شود اما او در مقایسه با وینفرد شفر اصلا چهره شناخته شده ای برای هواداران نیست و در رزومه‌اش هم عنوان شاخصی چون قهرمانی دیده نمی‌شود.

    خوزه مورسیا گونزالز سرمربی ۵۳ ساله اسپانیایی سابقه هدایت تیم‌های دوم کوردوبا، تیم اصلی کوردوبا، تیم ب اتلتیکو مادرید، کارتاجنا، اتلتیکو مادرید، خرز، کاستیون، سلتاویگو، آلباسته، سالامانکا، براسوف، لفسکی صوفیا بلغارستان و اینتر لگیروس را دارد و از ابتدای فصل ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی الشحانیه انتخاب شده است.

    اینکه چه کسی با این مربی حرف زده و آیا قرار است او با فرهاد مجیدی زوج سال آینده استقلال را تشکیل دهند، خبری است که صحتش روز شنبه مشخص خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.