×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

5189472 - ماجرای قهرمانی به هفته آخر کشیده شد - پرسپولیس

در هفته بیست و نهم و ما قبل آخر لیگ برتر فوتبال ایران، ۸ بازی به طور هم‌زمان برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار پرسپولیس و ماشین سازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تکلیف قهرمان لیگ هجدهم به هفته آخر بکشد.

در این دیدار ابتدا ماشین‌سازی در دقیقه ۱۴ توسط کویتونگو به گل رسید اما در ادامه و در دقیقه ۸۰ علیپور از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

همچنین در جریان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پدیده شهر خودرو مشهد و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

آغاز این بازی با سوت علیرضا فغانی همراه بود و در حالی که شور و هیجان زیادی هفته بیست و نهم لیگ برتر فرا گرفته بود، اولین گل هفته بیست و نهم به نام تیم پدیده ثبت شد. در دقیقه ۳ روی اشتباه و خطای بازیکن تیم سپاهان، شاگردان یحیی گل محمدی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و امین قاسمی‌نژاد موفق شد اولین گل این بازی را به ثمر برساند.

نیمه دوم با موقعیت خطرناک محمد آقاجانپور از تیم پدیده همراه بود. این بازیکن در دقیقه ۴۶ با تصاحب توپ در محوطه جریمه، توپ را به صورت چکشی روانه دروازه حریف کرد اما این موقعیت تبدیل به گل نشد. اما در دقیقه ۵۲ سپاهان موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. علی قربانی که در نیمه دوم به جای حامد بحیرایی به میدان آمده بود توانست با ضربه سر ارسالی نقطه کرنر گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و نتیجه بازی را یک بر یک کند.

همچنین تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۵۴ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و باتوجه به فاصله چهار امتیازی با تیم صدرنشین یعنی، پرسپولیس و باقی ماندن تنها یک بازی تا پایان فصل، دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد. صنعت نفت آبادان هم با ۳۴ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

در دیگر بازی های امشب نساجی در رشت با نتیجه ۳-۱ از سد سپیدرود گدشت و پیکان هم نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.