×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

دستگیری سارق منزل با 4 فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه - دستگیری سارق منزل با 4 فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه - آستانه‌اشرفیه

سرهنگ ” عیسی روشن‌قلب ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آستانه‌اشرفیه، دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها و اقدامات فنی و تخصصی متهم ۴۳ ساله را در این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در منزل پدریش در آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بررسی فنی پلیس به ۴ فقره سرقت منزل که شامل پول نقد، کارت عابر بانک، طلا و جواهرات و اشیاء قیمتی لوکس بود اعتراف کرد.

سرهنگ روشن‌قلب اظهار داشت: اموال و اشیاء سرقتی کشف شده پس از شناسایی و انجام اقدامات مربوطه و بازسازی صحنه سرقت با تنظیم صورتجلسه تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست، با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن منازل به قفل‌های مطمئن، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.