×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

سید امیر حسین علوی - تبدیل وضعیت تمامی نیروهای حجمی شهرداری رشت - با مردم

سید امیر حسین علوی با اشاره به اقدامات در دست اجرا و اولویت های شهرداری در حوزه ایجاد ساختار ایده آل شغلی برای پرسنل شهرداری با هدف ایجاد انگیزه جهت ارائه خدمت کیفی به شهروندان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مجموعه شهرداری مدتهاست با آن دست به گریبان است احقاق حقوق پرسنل حجمی و رانندگان میباشد.

رییس شورا افزود: وجود شرکت های خصوصی واسطه و متاسفانه عملکرد غیرقابل قبول برخی از آنها باعث ایجاد مشکلات متعددی در حوزه دریافت کامل حقوق و مزایای بخش قابل توجهی از همکاران ما گردیده و این در حالیست که شهرداری تعهدات خود را در زمینه پرداختی ها به صورت تمام و کمال انجام میدهد اما تاخیر و بعضا عدم پرداخت کامل باعث نارضایتی بجای همکاران ما که در قالب نیروهای حجمی خدمت می کنند، گردیده است.

وی افزود: شورای پنجم از ابتدای شروع بکار خود با درکی صحیح از این مشکل با رایزنی های صورت گرفته و جلسات مکرر از جمله با سازمان بازرسی عزم خود را برای حل این مشکل جزم کرده و در نهایت با رسیدن به الگوی تایید شده تعاونی اقدامات لازم را برای تحقق این امر صورت داد.

لذا در این راستا با تنظیم لایحه ای از سوی مدیران بازرسی، مالی، حقوقی، بودجه و سرپرست شهرداری و ارائه آن طی چند روز آینده به شورا جهت تصویب، در مرحله اول رانندگان طرف قرارداد با شهرداری تحت پوشش شرکت تعاونی به فعالیت خواهند پرداخت.

علوی تاکید داشت: بدیهی میباشد در صورت موفقیت طرح مذکور و حل مشکلات موجود رانندگان و رسیدن به الگویی کاربردی سایر نیروهای حجمی نیز با اتخاذ راهکاری مناسب از شرایط کنونی تبدیل وضعیت خواهند شد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.