دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • درگیری دو عضو عصبی شورای رشت با چاشنی بی احترامی/ از اتهام دروغگویی تا ابراز تاسف برای مردم
    24 اردیبهشت 1398 - 1:03
    شناسه : 152029
    0

    اعضای شورای شهر رشت که به دنبال عدم انتخاب شهردار تحت فشار افکار عمومی و همچنین مسئولان استانی و کشوری قرار دارند این روزها به شدت عصبی و ناامید کننده در انظار ظاهر می شوند.

    پ
    پ

    شورای شهر رشت - درگیری دو عضو عصبی شورای رشت با چاشنی بی احترامی/ از اتهام دروغگویی تا ابراز تاسف برای مردم - رشت

    گیل خبر نوشت: در جلسه ۹۲ شورای شهر رشت بحث نه چندان با اهمیت تعرفه بهای خدمات در سازمان آرامستان ها با درگیری لفظی فاطمه شیرزاد و محمدحسن علیپور همراه بود. طوری که از کوچکترین بی احترامی به یکدیگر دریغ نکردند.

    فاطمه شیرزاد با اشاره به محمد حسن علیپور اعلام کرد که برای مردمی متاسف هست که به وی رای داده اند که علیپور نیز در جواب، اظهار تاسف برای هزاران مردمی کرد که به این عضو رای دادند.

    شیرزاد علیپور را فاقد شخصیت حضور در شورا دانست و علیپور نیز در جواب گفت من نفر پنجم هستم و شما که مقام یازدهم هستید شایسته حضور نیستید.

    اتهام دروغگویی از جمله بی احترامی های دیگر این دو عضو شورا بود که ادعای حمایت از اقشار آسیب پذیر را داشتند و به جای وحدت در کمک به مردم به بی احترامی به یکدیگر پرداختند.

    هرچند ترک جلسه توسط فاطمه شیرزاد درگیری لفظی این دو نفر را موقتا به پایان رساند اما مشخص است این دعوا آتش زیر خاکستری است که به زودی ابعاد خود را بیشتر نشان می دهد.

    جالب است که اعضای شورا قرار بود افطار مهمان امیرحسین علوی رئیس شورا باشند. مهمانی هایی که هیچگاه نتوانسته اعضای شورا را به هم نزدیک کند و نتیجه آن را در شهر، شورا و شهرداری مشاهده می کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.