×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

فرزاد توکلی - آخرین مهلت برای تمدید پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان گیلان - استان گیلان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، فرزاد توکلی در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان به مشکلات به وجود آمده ناشی از عدم تمدید پروانه این دفاتر پرداخت و افزود: به استناد ماده ۴ آیین نامه اصول حاکم بر دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی، کلیه دفاتر موظفند حداقل سه ماه پیش از پایان اعتبار پروانه تقاضای خود را برای تمدید پروانه اقدام نمایند. لذا به کلیه دارندگان پروانه دفاتر مذکور برای آخرین بار ابلاغ می گردد، چنانچه در تاریخ مدنظر نسبت به تمدید پروانه اقدامی ننموده اند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری مهلت دارند نسبت به این مهم اقدام نمایند.

وی تاکید نمود: مهلت داده شده قابل تمدید نبوده و لذا تبعات ناشی از عدم تمدید بر عهده دارندگان پروانه خواهد بود.

جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان گیلان - آخرین مهلت برای تمدید پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان گیلان - استان گیلان

توکلی افزود: متقاضیان می توانند از طریق سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس الکترونیکی (https://gilan.ict.gov.ir) مراجعه و پس از تکمیل فرم های مربوطه به این اداره کل مراجعه نمایند.

مدیرکل ICT استان در پایان جلسه افزود: با توجه به پیشنهاد افزایش تعرفه برای خدمات قابل ارائه از سوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و با عنایت به عدم ابلاغ آن از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هیچ یک از دفاتر حق افزایش نرخ را نخواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.