پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در لاهیجان
    25 اردیبهشت 1398 - 16:13
    شناسه : 152151
    1

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    دستگیری سارق اماکن خصوصی با 11 فقره سرقت در لاهیجان - دستگیری سارق اماکن خصوصی با 11 فقره سرقت در لاهیجان - سرقت در لاهیجان

    سرهنگ ” رسول عزیزی ” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری و برخی اماکن خصوصی در محدوده‌ای خاص و با روشی یکسان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ لاهیجان با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی یک متهم سابقه‌دار در این پرونده‌ها شدند.
    وی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی متهم را حین تردد در سطح شهر لاهیجان دستگیر کردند.

    سرهنگ عزیزی اظهار داشت: متهم در بررسی فنی پلیس و پس از مواجهه با مدارک و شواهد پرونده به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه سارق ۳۰ ساله دارای اعتیاد به موادمخدر بود، خاطرنشان کرد: موادمخدر و اعتیاد زمینه‌ساز بسیاری از جرائم است و پلیس با اجرای برنامه‌های فرهنگی در کنار اقدامات عملیاتی، تمام توان خود را در راه مبارزه با این بلای خانمان‌سوز به کار می‌برد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.