×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نشست هم‌اندیشی ویژه مشاوران و روان‌شناسان - زن و مرد باید باور کنند که دو پدیده کاملاً متفاوت ازنظر روحیات و نیازهای عاطفی هستند - با مردم

 

 به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر مشاوران و مددکاران انتظامی گیلان با آموزه‌های اسلامی در حوزه تفاوت‌های زن و مرد و تحکیم بنیان خانواده، نشست هم‌اندیشی ویژه مشاوران و روان‌شناسان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ” حسین دهنوی ” کارشناس مسائل تربیتی در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهنوی به دلایل بروز طلاق‌های عاطفی در خانواده‌ها و بحث جهل و نادانی نسبت به تفاوت‌های بین زوجین اشاره کرده و بیان داشت: زن و مرد دو موجود متفاوت هستند و با توجه به رسالت و جایگاهی که خداوند بزرگ برای آنان در نظر گرفته، ویژگی‌هایی را در آنان قرار داده که گاهی متضادند.

وی تصریح کرد: شناخت تفاوت‌های زن و مرد از مهم‌ترین عوامل کامیابی در زندگی زناشویی و عدم شناخت آنها، از آفت‌ها و آسیب‌های جدی در زندگی مشترک است.

کارشناس مسائل تربیتی خاطرنشان کرد: اگر زن و مرد تفاوت‌ها را دریابند و با توجه به آنها زندگی کنند، هرگز از یکدیگر دور نمی‌شوند و تفاهم در زندگی به معنای درک متقابل همین تفاوت‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهنوی با بیان اینکه زن و مرد باید باور کنند که دو پدیده کاملاً متفاوت ازنظر روحیات و نیازهای عاطفی هستند گفت: درک متقابل ویژگی‌های همسر باعث تداوم زندگی و ایجاد عشق می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: زن و مرد با درک کامل تفاوت‌ها می‌توانند روش‌های نو را برای کامیابی در روابط بیابند و به همسر اعتماد کرده، حمایتش کنند و عشق و محبتی بیافرینند که شایسته اوست.

گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعات مرتبط با اختلافات خانوادگی، طلاق عاطفی، خیانت زناشویی، ازدواج گریزی جوانان هم بحث و تبادل‌نظر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.