شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سقوط سواری 206 به دره محور جیرنده – لوشان
    26 اردیبهشت 1398 - 13:34
    شناسه : 152199
    0

    رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن یک نفر و مجروح شدن 2 تن بر اثر سقوط خودرو پژو 206 به دره در محور ” جیرنده – لوشان ” خبر داد.

    پ
    پ

    سواری 206 به دره محور جیرنده لوشان - سقوط سواری 206 به دره محور جیرنده - لوشان - جیرنده

    سرهنگ “حسین محمدپور” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در محور ” جیرنده – لوشان ” پیچ سنگرود بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

    این مقام انتظامی افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد خودرو پژو 206 با 3 سرنشین که از محور فرعی جیرنده به لوشان در حال تردد بود از جاده خارج و به دره سقوط کرده است.

    وی ادامه داد: در این حادثه راننده 43 ساله و یک سرنشین 38 ساله به‌شدت مجروح و سرنشین دیگر که دختربچه‌ای 8 ساله بود به علت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

    سرهنگ محمدپور گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راننده به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

    رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: در سرعت غیرمجاز خطای راننده بیشتر شده و هرچه سرعت وسیله نقلیه بالاتر رود مقدار انرژی مکانیکی که باید توسط ضربه جذب شود بیشتر است و درنتیجه احتمال آسیب‌دیدگی جدی، بیشتر می‌شود لذا رانندگان از هرگونه سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز جداً پرهیز کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.