×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

IMG 4019 - اطلاع رسانی کامل از خدمات سازمان سبب ارتباط صحیح مردم با مسئولان می شود - آستانه اشرفیه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه؛ مهندس حیدری ضمن تبریک روز روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی ها آیینه تمام نمای سازمان و نهاد متبوع خود است و در پیشبرد اهداف سازمانی و ایجاد زیر ساخت لازم و اطلاع رسانی صحیح، نقش قابل توجهی دارد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه انعکاس صحیح و به موقع اقدامات و فعالیت ها زمینه ساز افزایش انگیزه برای انجام اقدامات جدید می شود، افزود: بایستی از ظرفیت و پتانسیل خوب روابط عمومی در راستای اهداف سازمانی استفاده کرد.

IMG 3954 - اطلاع رسانی کامل از خدمات سازمان سبب ارتباط صحیح مردم با مسئولان می شود - آستانه اشرفیه

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: یکی از ابزار ارتباطات دارای شکل سازمان یافته روابط عمومی است که هم ساختار درون سازمانی و هم وظایف برون سازمانی دارد از اینرو روابط عمومی ها وظایف گسترده ای را به عهده دارند که باید با انتقال درست مسایل پیرامون سازمان و مشکلات مربوط به مردم به مسئولان، به اعمال مدیریت شایسته ی سازمان یا نهاد متبوع خود کمک کنند.

حیدری با بیان اینکه روابط عمومی ها باید اعتماد مردم به خود را جلب کنند بیان داشت: مردم باید احساس کنند روابط عمومی ها منعکس کننده مشکلاتشان هستند. تقویت تعامل میان مردم و مسئولان با بیان فعالیت های مدیران و مشکلات جامعه از مهمترین مولفه های فعالان حوزه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی است. اگر روابط عموعی ها اطلاع رسانی کاملی از خدمات و اقدامات هر سیستم انجام دهند سبب ارتباط صحیح مردم با مسئولان می شود.

IMG 4031 - اطلاع رسانی کامل از خدمات سازمان سبب ارتباط صحیح مردم با مسئولان می شود - آستانه اشرفیه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.