×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تصادف در محور رستم‌آباد رودبار یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت - تصادف در محور رستم‌آباد - رودبار یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت - تصادف

سرهنگ ” حسین محمدپور ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور ” رستم‌آباد – رودبار ” ابتدای روستای ” جوبن ” بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پیکان وانت که از محور رستم‌آباد به رودبار در حال تردد بود با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه راننده پیکان وانت که مردی ۶۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت و راننده ۵۰ ساله کامیون مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمدپور گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راننده پیکان وانت به دلیل تجاوز به چپ اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است بدانیم اینگونه حوادث ممکن است برای هر کسی که با سرعت زیاد و بی‌توجهی به مقررات رانندگی می‌کند رخ دهد از این‌رو توصیه می‌شود رانندگان همواره با احتیاط کامل رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.