×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

سی ان جی CNG - گاز CNG از فردا گران می شود - CNG

هیئت وزیران در جلسه دوازدهم اسفندماه افزایش قیمت CNG از 414 تومان در مترمکعب به 453.2 تومان در مترمکعب را مصوب کرده بود و این مصوبه در تاریخ بیست‌وپنجم اسفندماه به وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد و سازمان برنامه بودجه کشور ابلاغ شد.

همچنین آیین‌نامه اجرایی این مصوبه در روزهای ابتدایی سال جاری تدوین شده و فروردین ماه، جهت اجرا در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس از ساعت 24 امشب (شروع اول خرداد 98) قیمت فروش هر مترمکعب سوخت CNG از 414 تومان به 453.2 تومان افزایش می یابد.

از آنجایی که فروش گاز CNG‌ در جایگا‌ه‌های سوخت بر اساس واحد کیلوگرم انجام می شود، با تبدیل واحدها و بر مبنای مصوبه هیئت وزیران، قیمت فروش هر کیلوگرم سوخت CNG که هم‌اکنون 6000 ریال است، از ساعت 24 امشب به 6568 ریال افزایش می یابد.

طبق مصوبه هیئت وزیران، منابع حاصل از این افزایش قیمت، به عنوان منابع مالی شرکت ملی گاز ایران محسوب شده و در راستای ساماندهی و تأمین ایمنی تردد خودروهای دوگانه‌سوز، هوشمندسازی جایگاه‌های عرضه CNG و ایجاد بستر لازم جهت اتصال سامانه هوشمند جایگاه های سوخت به سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران و سامانه اطلاعات خودروهای گازسوز، هزینه خواهد شد.

تسنیم

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.