×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

بازنشستگی کشوری - وام ۲۰ میلیونی در انتظار فرزندان بازنشستگان - بازنشستگان

سید میعاد صالحی در حاشیه برگزاری جلسه شورای عالی رفاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به یمن ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، سامانه جذب نخبگان در صندوق بازنشستگی رونمایی خواهد شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: نخبگان دو هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه‌ای که به زودی آدرس آن اعلام می‌شود مدارک و مشخصات خود را بارگذاری کنند.

وی گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد که از فرزندان نخبه سازمان بازنشستگی برای استخدام آنها در صندوق بازنشستگی استفاده کنیم.

صالحی همچنین از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی ازدواج به فرزندان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: همزمان با عید فطر پرداخت این تسهیلات آغاز خواهد شد و در این مرحله هزار نفر از بازنشستگانی که فرزندان آنها در سال ۹۷ عقد کرده باشند از این وام ۲۰ میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین در ارتباط با موضوع شفافیت و فسادستیزی در صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در همین زمینه یکی از مدیرانی که بالای ۳۰ میلیون تومان از یکی از هولدینگ‌های صندوق دریافت می‌کرد برکنار شد و این رویه و برخورد با اینگونه افراد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: البته در بحث شفافیت و مبارزه با فسادستیزی ۵ گام مد نظر قرار دارد که تا به امروز یک گام اجرا و مابقی گام‌ها به زودی انجام خواهد شد.
منبع: تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.