×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

- اقدام پلید 3 پسر جوان در مدرسه دخترانه خزانه تهران! - خزانه تهران

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پس از اعلام گزارش سرقت از یک مدرسه در محله خزانه، ماموران پلیس با حضور در محل سرقت و تشکیل پرونده به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و تحقیقات پلیسی، ماموران توانستند سه نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: متهمان به سرقت ۴ لپ تاپ، ۱ دستگاه پرینتر، ۱ عدد بخار شوی و ۱ دستگاه تلویزیون از مدرسه مورد نظر اعتراف کردند و متهمان نیز دارای سابقه فروش موادمخدر را دارند.

متهم پرونده در پاسخ به اینکه چگونه وارد مدرسه شده و اقدام به سرقت کرده است، گفت: به صورت شانسی کلید منزلم را که کامپیوتری است را وارد قفل درب مدرسه کردم و در کمال تعجب درب باز شد و پس از اینکه وارد مدرسه شدیم اقدام به سرقت اموال کردیم.

سارق در توصیه شهروندان گفت: برای اینکه شهروندان دچار سرقت از منازل نشوند، از قفل‌های ایمن برای درب‌های ورودی منازل خود استفاده کنند و با نصب حفاظ و نرده در منازل از ورود سارقان به محیط خانه جلوگیری کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان از ارجاع پرونده به مقام قضایی جهت صدور حکم متهمان خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.