×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

از دست رفته - بهترین راه برای خالی کردن حافظه گوشی‌های اندرویدی + فیلم - خالی کردن حافظه

تاکنون راه‌های بسیاری برای حل این مشکل و خالی کردن فضای گوشی پیشنهاد شده اما هیچ‌کدام آن‌ها همچون پاک کردن کش برنامه‌ها، معجزه نمی‌کند. کش، در واقع اطلاعات ضروری و یا حتی دانلودی برنامه‌ است، که در بخشی از حافظه ذخیره می‌شود، تا در استفاده‌های بعدی از برنامه، با سرعت بیشتری به اطلاعات دسترسی داشته باشید. مثلا وقتی که اینستاگرام عزیز را ۲۴ ساعته باز می‌کنید و تصاویر و ویدئوها را می‌بینید، تمام اطلاعات دانلود شده در حافظه موقتی به نام کش ذخیره می‌شود؛ به همین دلیل است که حتی بدون دسترسی به اینترنت نیز می‌توانید مثلا، پروفایل خودتان را در اینستاگرام ببینید.

خب، این مسئله به خودی خود ویژگی بسیار خوبی است و سرعت کار را بالا می‌برد اما، نه برای زمانی که ماه‌ها و یا شاید هم سال‌ها (!) از اپلیکیشن‌هایی همچون اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده باشید! در این صورت، کش همچون یک عنکبوت به جان حافظه گوشی افتاده و خط به خط تارهای خودش را بر روی آن می‌بافد تا بالاخره به صورت کامل آن را تسخیر کند!

بنابراین پاک کردن کش اپلیکیشن‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای خالی کردن حافظه گوشی بخت برگشته است. برای آنکه نحوه انجام این کار را فرابگیرید، پیشنهاد می‌کنم که ویدئو اختصاصی ما را در این زمینه مشاهده کنید. این ویدئو در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شما را به مراد دل‌تان می‌رساند:

itresan

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.