×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

j7AIFpi7ea057WAyp0TjMKAV3yejTesaUmQnI EJ 6nIM.30116 210.jpg.secure - 14 مکان در دنیا که حق ندارید به آنجا بروید -

آرشیو‌های محرمانه‌ی واتیکان، حاوی پرونده‌هایی هستند متعلق به شخص پاپ، که توسط خود او محافظت می‌شود. او بعد از اتمام دوره کاری خودش یا فوت، مالکیت آن‌ها را واگذار می‌کند. به هر حال هیچ وقت اجازه ندهید که اسم‌ها فریبتان بدهند! کلمه‌ی “محرمانه” به منظور تایید میزان محرمانه بودن پرونده‌ها استفاده نشده، بلکه در واقع به معنای حریم خصوصی مطلق است. کسانی که آرزو دارند بتوانند کتابی از محتویات این آرشیو را در همین مکان مطالعه کنند، نهایتا ممکن است بتوانند از طریق ای- میل، یک کپی از کتاب مورد نظر را به دست بیاورند.

بیشه‌زار بوهمی

بیشه زار بوهمی، یک بیشه‌ی ۲۷۰۰ هکتاری است که با چوب‌های قرمز حصاربندی شده و در مونت ریوی کالیفرنیا واقع شده است. چیزی که باعث شده این بیشه این همه خاص باشد این است که فقط تعداد کمی از افراد به اینجا دعوت می‌شوند. آدم‌های معمولی در این فهرست جایی ندارند و افراد این لیست شامل روسای جمهور و سایر افرادی هستند که از میان از نخبگان و بزرگان سراسر دنیا انتخاب می‌شوند. از گذشته‌ها، موارد و اتهاماتی درباره‌ی این مکان مبنی بر برگزاری آئین‌هایی مرموز و مخفیانه، همراه با زنده سوزاندن بچه‌ها و قربانی کردن آن‌ها در برابر الهه‌ی جغد، وجود داشته است.

پاین گپ- استرالیا

خیلی‌ها درباره‌ی منطقه‌ی ۵۱ چیز‌هایی شنیده‌اند؛ نقطه‌ای کمتر شناخته شده در پاین گپ که در مرکز استرالیا واقع شده است. ظاهرا این مکان، جزو محدوده‌های پرواز ممنوع است، اما معلوم نشده که چه چیزی در آن نگهداری می‌شود. بر اساس برخی گزارش‌ها، این محدوده در اختیار CIA است و توسط آن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

اتاق ۳۹ – کره شمالی

کره شمالی سال‌هاست که از برقراری ارتباط با دنیای بیرون خودداری می‌کند، بنابراین و به خاطر فرضیه‌های خاکستری و مبهم موجود پیرامون مسائل، تصور کردنِ رویداد‌هایی که در آنجا در جریان است، بسیار مشکل است. یکی از بزرگ‌ترین راز‌هایی که این کشور در اتاق ۳۹ نگه می‌دارد (یا دفتر ۳۹)، در ساختمان کارگران واقع در پیونگ یانگ است: یک تشکیلات مخفی، که به دنبال حفظ اعتبار رهبر فعلی کشور است. این تشکیلات، اغلب با معاملات و فعالیت‌های غیر قانونی مثل پول شویی، تولیدِ تحت کنترلِ موادی مثل تریاک، و تجارت غیر قانونی اسلحه هم سر و کار دارد.

پایگاه داده‌های گوگل

مرکز فوق سری داده‌های گوگل، مثل مغز متفکر عصر حاضر عمل می‌کند؛ شامل میلیون‌ها و میلیون‌ها داده از سراسر دنیاست و به وسیله‌ی سیستم‌های امنیتی بسیار مجهز و پیشرفته به شدت محافظت می‌شود.

جزیره مار برزیل

جزیره مار، دقیقا به اندازه اسمش خطرناک است. اینجا محل زندگی یک نوع مار بسیار کشنده است که درمعرض خطر انقراض است: “افعی طلایی سرنیزه‌ای”؛ که قادر است با زهر بسیار قوی خود انسان را درجا بکشد. متاسفانه جمعیت این مار‌ها به علت دخالت انسان در نحوه تولید مثل و تجاوز او به محدوده زندگی این مار، برای شکار و فروش آن در بازار، به شدت کاهش یافته است.

موزه ملی آموزش‌های امنیتیِ جیانگ‌سو

به لحاظ تکنیکی، تنها کسانی حق ورود به این موزه جاسوسی را دارند که تابعیت جمهوری خلق چین را داشته باشند و سایر افراد، غریبه محسوب شده و اجازه‌ی ورود به اینجا را ندارند. هیچ دوربین عکاسی نباید وارد موزه بشود، چرا که این موزه، که در نان جینگ واقع شده، ابزار‌ها و اطلاعات محرمانه‌ای را در خود جای داده است.

کلیسای بانوی ما، مریمِ صهیون (Our Lady Mary of Zion)

این کلیسا به عنوان مهم‌ترین کلیسا در اتیوپی از طرف مسئولین و مقامات، تحت محافظت کامل قرار دارد، چرا که گفته می‌شود تابوت عهد عتیقِ اصلی (صندوق/ تابوتی است، حاوی دو لوح سنگی، که ده فرمان خدا به موسی بر روی آن نوشته شده است)، در این کلیسا قرار دارد.

منطقه ۵۱

محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین مورد این فهرست همین منطقه ۵۱ است، که در مرکز صحرای نوادا واقع شده و پایگاه تحقیق و توسعه‌ی سلاح‌های محافظت شده و هواپیماهاست و یک محدوده‌ی سریِ دولتی به حساب می‌آید. اما این فقط سر سوزنی از کل ماجراست، چرا که نما و ظاهر مرموز آن باعث شده بسیاری از افراد به این باور برسند که دولت ایالات متحده، شواهد و مدارکی از موجودات فرازمینی را در آ‌ن مخفی کرده است. علاوه بر این، معتقدان به تئوری توطئه، معتقدند که آزمایشات بزرگ دیگری هم در منطقه ۵۱ اتفاق افتاده است، از جمله سفر در زمان و تله‌پورت.

مژگوری روسیه

درباره‌ی سایت موشکی هسته‌ای روسیه، اطلاعات چندانی در دست نیست، چرا که شرایط اجرایی و اداری در این شهر مسکونی توسط دولت فدرال روسیه کنترل می‌شود. دو گردان نظامی در این پایگاه خدمت می‌کنند، در حالی که شایعاتی مبنی بر استقرار موشک‌های بالستیک در این سایت در صورت احتمال حمله موشکی به گوش می‌رسد.

خط شماره ۲ متروی مسکو

جوزف استالین احتمالا میلیون‌ها نفر را اعدام کرده و همین امر او را به یکی از چهره‌های جنجالی اتحاد جماهیر شوروی تبدیل کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که او نسبت به سیستم زیر زمینی که خودش ساخته بود، کمی شکاک و بدبین و دچار نوعی پارانویا بود؛ همان سیستمی که در راه رفت و آمد و سفر به مرکز فرماندهی سرویس امنیتی روسیه (FSB)، او را از شر انواع انفجار و تکه تکه شدن‌ها و سوء قصد‌ها در امان نگه می‌داشت. این سازه‌ی حیرت انگیز که نام رمزی آن دی- ۶ بود، چیزی در حدود ۵۰ تا ۲۰۰ متر عمق داشت.

غار‌های لاسو فرانسه (Lascaux Caves)

لاسو در جایی نزدیک به دهکده‌ی مونتی‌نیاک (Montignac) در شمال غربی فرانسه واقع شده و به خاطر نقاشی‌های دیواری متعدد دوره پارینه سنگی آن، که بیش از ۱۷۵۰۰ سال قدمت دارد، بسیار معروف شده است. دولت فرانسه ورود به این منطقه را به منظور حفظ اصالت این آثار هنری از هر گونه آلودگی، محدود کرده است.

گاو صندوق حفظ دستور تهیه کوکا کولا آتلانتا

حدود ۱۲۵ سال است که شرکت کوکاکولا، دستور تهیه محصول خود را از تمام دنیا مخفی نگه داشته است و قرار هم نیست که به این زودی کسی از آن با خبر شود، چرا که طبق گزارشات، آن‌ها دستور تهیه اصلی را در گاو صندوقی در آتلانتا نگهداری می‌کنند و تنها تعداد انگشت شماری از کارمندان، امکان دسترسی به آن را دارند.

مقر نیروی هوایی سلطنتی Menwith Hill، Harrogate یورکشایر شمالی

Menwith Hill یک سایت ارتباطی سلطنتی است، که پشتیبانی هوشمند لازم برای ایالات متحده را فراهم و هر گونه هشدار موشکی را شناسایی می‌کند. ساختمان‌های گنبدی شکل، به عنوان ماهواره عمل می‌کنند و برای سیستم ECHELON کاملا ضروری هستند؛ ECHELON سیستمی نظارتی است که تمام خطوط ارتباطی تجاری، خصوصی و حتی رمز گذاری شده را شناسایی می‌کند.

منبع : خلیج فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.