×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

سازی قطعات خودرو - روند قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی است - خودرو

سعید موتمنی در گفت‌وگو با میزان، از ریزش قیمت خودرو در بازار خبر داد و اظهار کرد: بازار خودرو پس طی کردن یک دوره هیجانی در آرامش به سر می‌برد و قیمت‌ها در حال کاهش هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه برخی با شیطنت‌هایی که انجام داده بودن بازار خودرو را متلاطم کردند، افزود: افرادی که به دنبال فروش خودرو‌های خود با قیمت‌های بالا بودند که با استفاده از فضای مجازی بازار را دچار تلاطم کردند تا به اهداف خود برسند.

وی گفت: از زمانی که قیمت‌ها از سایت‌ها برداشته شده روند نزولی قیمت‌ها آغاز شده است، به عنوان مثال پژو 2008 حدود 135 میلیون تومان، سراتو و هایما 70 تومان و چانگان 35 میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.

موتمنی با اشاره به قیمت گذاری خودرو در سایت‌ها خرید و فروش، تصریح کرد: شاهد آن بودیم که دلالان به صورت دسته‌جمعی برای خودرو‌ها قیمت غیرمنطقی تعیین می‌کردند و با ایجاد گروه‌هایی به آن دامن می‌زدند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو افزود: اگر عرضه به اندازه کافی باشد درج قیمت در سایت ها مشکلی ندارد به دلیل اینکه بازار قیمت را تعیین می‌کند اما، زمانی که عرضه کم و دست تعداد محدودی قرار دارد این افراد از فضای مجازی سوءاستفاده کرده و قیمت‌ها را غیر واقعی تعیین می‌کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس قانون نظام صنفی هر فردی که اقدام به آگهی می‌کند باید مجوز کسب، ارائه کند تا نتواند آگهی‌های غیر واقعی بزند، اما زمانی که این کار صورت نگیرد بازار آشفته می‌شود.

موتمنی تاکید کرد: در حال حاضر با قیمت‌های فعلی خریداری در بازار وجود ندارد و باید در انتظار کاهش بیشتر قیمت باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.