×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان 1 - جلسه ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد - با مردم
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این جلسه که در عمارت باغ ملی برگزار شد، با بیان اینکه با سیاست گذاری شهرداری و شورای اسلامی شهر، سال 98 لاهیجان به عنوان شهر جشنواره ها معرفی شده، گفت: از ابتدای امسال با برگزاری جشنواره های نوروزی و شهر روشن در ماه مبارک رمضان در خدمت شهروندان برای ایجاد نشاط اجتماعی هستیم.

وی افزود: هدف ما رونق اقتصادی،رونق فرهنگی و کسب و کار است تا شهروندان از شهروند بودن خود لذت ببرند.

وی با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات عمرانی و فرهنگی مدیریت شهری لاهیجان اضافه کرد: مردم لاهیجان آماده میزبانی از طرح 2020 هستند و این اتفاقی خوب در زندگی روزمره مردم است و دغدغه های مردم این شهر بسیاز غنی می باشد.

ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان 2 - جلسه ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد - با مردم

کاظمی گفت: لاهیجان قبل از اینکه عنوان شب های روشن بگیرد، شهر روشن بود و ما هم سعی کردیم در مناسبت های مختلف با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی مردم را به سطح شهر بیاوریم.

وی با اشاره به جلسه مشترک مدیریت شهری لاهیجان با دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران افزود: لاهیجان به عنوان پایتخت چای ایران شناخته می شود و با برگزاری جشنواره چای می خواهیم لاهیجان و چای ایران را در سطح جهان معرفی کنیم.

عبدالغفار شجاع مشاور سازمان برنامه و بودجه کشور و عضو ستاد اجرایی طرح 2020 گیلان ضمن تجلیل از عملکرد مسعود کاظمی شهردار لاهیجان گفت: شهردار لاهیجان از شهرداران خوش فکر می باشد که در این شهر اثر گذار بوده است.

وی افزود: طرح گیلان 2020، طرحی برای بازدید از گیلان می باشد و بنا داریم با صحبت هایی که با استاندار گیلان داشتیم جشنواره هایی را در سطح ملی و استانی برگزار کنیم.

ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان 3 - جلسه ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد - با مردم

به گفته وی، ارتقای جایگاه گیلان در سطح ملی و بین المللی و بهره برداری اقتصادی از اندوخته های گیلان از جمله اهداف این طرح می باشد.
وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره چای در بهار امسال در لاهیجان یکی از برنامه ها برای آمادگی اجرای طرح 2020 می باشد.

مرتضی طالع ماسوله مشاور سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و از طراحان گیلان 2020 در این جلسه گفت: خوشحالم شخصی شهردار لاهیجان شده که با افکار قرن 21 صحبت می کند و به لاهیجانی ها بابت این انتخاب تبریک می گویم.

وی افزود: لاهیجان یک چاه نفت بزرگ به نام چای و یک چاه نفت بزرگ به نام گردشگری دارد که باید از آنها استفاده کند.

وی اضافه کرد: با تشکیل دبیرخانه 2020 در لاهیجان و معرفی کمیته های مختلف این پروژه با توجه به استقبال خوب شهرستان و نظر مثبت شهردار لاهیجان با موفقیت همراه خواهد شد.

ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان 4 - جلسه ستاد اجرایی طرح گیلان2020 به میزبانی شهرداری لاهیجان برگزار شد - با مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.