چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قطع درخت همواره حواشی به دنبال خواهد داشت / بهتر است با نظر کارشناسان مربوطه درختان بیمار قطع شوند
    08 خرداد 1398 - 12:42
    شناسه : 152917
    0

    فقیه شجاعی عضو شورای شهر لاهیجان گفت: هرچند قطع درخت همواره حواشی به دنبال خواهد داشت اما بهتر است که با نظر کارشناسان مربوطه درختان بیمار قطع شوند تا خدای‌ناکرده به شهروندی آسیب نرسد.

    پ
    پ

    درخت همواره حواشی به دنبال خواهد داشت - قطع درخت همواره حواشی به دنبال خواهد داشت / بهتر است با نظر کارشناسان مربوطه درختان بیمار قطع شوند - درخت

    به گزارش «بامردم»، فرشید فقیه شجاعی، در نهمین جلسه شورای شهر لاهیجان، ضمن آرزوی قبولی طاعات همشهریان عزیز به ویژه در شب‌های معنوی قدر و عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) با اشاره به وزش باد شدید اخیر و سقوط برخی درختان، ضمن قدردانی از اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته، خواستار قطع درختان کهنسال و خطرآفرین شد و افزود: هرچند قطع درخت همواره حواشی به دنبال خواهد داشت اما بهتر است که با نظر کارشناسان مربوطه درختان بیمار قطع شوند تا خدای‌ناکرده به شهروندی آسیب نرسد.

    عضو شورای شهر لاهیجان به اطلاع‌رسانی عمومی از عملکرد شهرداری لاهیجان و گزارش کار به شهروندان عزیز لاهیجانی پیرامون فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری لاهیجان اشاره و از عملکرد خوب تیم روابط عمومی شهرداری و مدیریت آقای شاهین جهانگیری قدردانی کرد.

    وی همچنین از مدیریت جشنواره شب‌های روشن در ایام ماه مبارک رمضان و ایجاد فضای خوب و مفرح و معنوی برای شهروندان و مهمانان قدردانی کرد.

    فرشید فقیه شجاعی همچنین ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مهندس امین رشیدی نژاد معاونت خدمات شهری، با اشاره به بازنشستگی تعداد زیادی از پرسنل خدماتی در سال جاری، خواستار برنامه ریزی و اخذ مجوزهای لازم در این خصوص شد.

    وی ضمن قدردانی از آقایان حسین کحالی و ادریس پوررضا و پرسنل خدوم عمرانی و اجرایی، از زحمات همه کارگران و کارشناسان حوزه خدمات و عمرانی تشکر و قدردانی کرد و افزود: علیرغم مشکلات مالی موجود، خوشبختانه شهرداری لاهیجان پروژه‌های عمرانی خوبی را در دستور کار دارد و امیدوارم با توجه به عمر کوتاه باقیمانده از دور پنجم شورا، بتوانیم کارنامه قابل قبولی به مردم ارائه دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.