سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41241 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری نمایشگاه در حاشیه پارک بعثت لاهیجان به‌منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری
    08 خرداد 1398 - 13:03
    شناسه : 152929
    0

    شهردار لاهیجان برگزاری نمایشگاه در حاشیه پارک بعثت به‌منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت اعضای شورای شهر، در سال جاری شاهد اجرای جشنواره‌های سالانه و نمایشگاه‌های مختلف باشیم.

    پ
    پ

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان - برگزاری نمایشگاه در حاشیه پارک بعثت لاهیجان به‌منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری - جشنواره

    به گزارش «بامردم»، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در نهمین جلسه شورای شهر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌روزه داران در این ماه مبارک، ایام سوگواری حضرت علی (ع) را به همه عاشقان اهل‌بیت (ع) و ائمه معصومین تسلیت گفت.

    وی با قدردانی از همدلی و حمایت اعضای شورا، دستاوردهای خوب شهرداری لاهیجان درزمینه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی را حاصل خِرَد جمعی عنوان و افزود: شهروندان عزیز لاهیجان از دیرباز تاکنون همواره میزبان مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور در شهر زیبای لاهیجان بوده‌اند که شهرداری لاهیجان در راستای سیاست‌گذاری اعضای شورا و باهدف کمک به اقتصاد و پویایی شهر لاهیجان، اقدام به تعریف طرح‌های ویژه‌ای مبتنی بر سیاست‌های بلندمدت کرده است که ازجمله آنها طرح جامع ترافیک است که در دست اجرا می‌باشد و در نظر است که پیش بینی‌های ترافیکی لازم برای ۱۰ سال آینده در آن دیده شود.

    مهندس کاظمی برگزاری جشنواره‌های مختلف را در پویایی اقتصادی شهر لاهیجان تأثیرگذار دانست و برگزاری جشنواره ضیافت خوبان در ماه مبارک رمضان بدون صرف هزینه توسط شهرداری را موجب ایجاد فضایی مفرح برای شهروندان عنوان کرد و بر اجرای این قبیل اقدامات فرهنگی با توجه به پیشینه فرهنگی لاهیجان تأکید نمود.

    وی برگزاری نمایشگاه در حاشیه پارک بعثت به‌منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت اعضای شورای شهر، در سال جاری شاهد اجرای جشنواره‌های سالانه و نمایشگاه‌های مختلف باشیم.

    شهردار لاهیجان در ادامه توضیحات کارشناسی مبسوطی پیرامون مباحث مطروحه و عملکرد شهرداری لاهیجان به سمع و نظر اعضای شورا رساندند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.