جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قتل، غیرعمد بوده است
    09 خرداد 1398 - 11:51
    شناسه : 153023
    0

    وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر جوانش در بازداشت به سر می‌برد، می‌گوید موکلش در قتل میترا استاد «سوءنیت» نداشته و ابراز امیدواری می‌کند که این جنایت، «غیرعمد» محسوب شود.

    پ
    پ

    نجفی شهردار پیشین تهران - قتل، غیرعمد بوده است - استاد

    لاله عقبایی گفت: مسئله بارز این است که ایشان قصد ارتکاب جرم و سوءنیتی برای ارتکاب این قتل نداشتند. پس از ارتکاب قتل نیز خودشان با پای خودشان به اداره آگاهی مراجعه کرده و خود را به ماموران معرفی کرده‌اند. همه این رفتارها نشانگر حسن نیت ایشان است. البته باید تاکید کنم که اسناد و مدارکی در خصوص مباحثی که در این پرونده مطرح است، روز گذشته به شعبه بازپرسی ارائه شده است. امیدواریم با بررسی اظهارات محمدعلی نجفی، نتیجه‌گیری بازپرس پرونده بر غیرعمد بودن قتل باشد زیرا محمدعلی نجفی قصد قتل نداشت و میترا استاد، غیرعمد کشته شده است.

    وی در پاسخ به این سوال که «آیا تا این لحظه گفت‌وگویی از سوی خانواده آقای نجفی با اولیای دم میترا استاد صورت گرفته است یا خیر؟»، اظهار کرد: وقوع این اتفاق بسیار تلخ است و برای خانواده «استاد» به حتم از دست دادن عزیزشان دردناک و غم‌انگیز است. لذا هنوز اقدامی در خصوص دلجویی از خانواده میترا استاد صورت نگرفته است ولی قطعاً تلاش برای دریافت بخشش و گذشت صورت خواهد گرفت.

    برنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.