×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

داماش و نیروی زمینی 8 - داماش در انتظار ورود به لیگ یک!/شرکت در فینال حذفی قطعی شد - داماش

بعد از صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی مساله حضور یا عدم حضور داماش در دیدار نهایی بیشتر از گذشته پررنگ شده است و بسیاری از رسانه های کشوری از احتمال غیبت این تیم در دیدار فینال خبر داده اند.

داماشی ها که بعد از قضاوت بحث برانگیز وحید کاظمی در مسابقه با نیروی زمینی از صعود به لیگ یک بازماندند بارها اعلام کردند که در مسابقه فینال جام حذفی حضور نخواهند داشت . با این حال آن ها تمرینات خود را با غیبت دو بازیکن این تیم برگزار کردند. همچنین میثم پسندیده، سعید طالبی و میلاد پورمحسن برای مسابقه فینال غائب هستند.

پیش از این بعضی مسئولان داماش با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند که در این دیدار مهدی تاج قول داد به مسائل این تیم رسیدگی کند.

فارغ از فینال جام حذفی داماشی ها تلاش می کنند شرایط حضور در لیگ یک را نیز پیدا کنند. در این راستا چند راه حل برای داماشی ها وجود دارد. یکی خرید تیم لیگ یکی است که با سرمایه فعلی داماشی ها تا حدودی بعید به نظر می رسد. افزایش تیم های لیگ یک نیز کمکی است که فدراسیون می تواند به داماش کند و البته بعید به نظر می رسد که زیر بار بیست تیمی شدن لیگ دسته یک بروند. همچنین پیگیری بحث تبانی تیم خوشه طلایی نیز از طریق فیفا با پروسه اداری طولانی مواجه خواهد شد که شاید به فصل آینده لیگ یک نرسد.

اما مساله ای که این روزها داماشی ها به آن توجه دارند سقوط چند تیم لیگ یک به دسته پائین تر است. البته در صورت سقوط یک تیم به دسته پائین تر شهرداری ماهشهر(تیم انتهائی فصل قبل لیگ یک) در اولویت قرار می گیرد و داماش باید منتظر اعلام سقوط یک تیم دیگر نیز باشد. از استقلال خوزستان به عنوان کاندیدای اصلی سقوط نام برده می شود که به هیچ عنوان شرایط بقا را در اختیار ندارد. دومین تیم نیز تیمی است که شرایطی مشابه استقلال خوزستان دارد.

البته گفته می شود ملوان نیز باتوجه به بدهی های اخیر و شکایت مربی سابق خارجی باشگاه در آستانه سقوط به لیگ دو قرار دارد که مسئولان فوتبال گیلان امیدوارند هرگز چنین شرابطی ایجاد نشود و برای همین در نظر دارند هرچه سریعتر ملوان را به نیروی دریایی واگذار کنند.با این حال بازهم تیمهای دیگری هستند که احتمال سقوط آن ها می رود.

با توجه به شرایط فعلی داماشی ها قصد دارند در فینال جام حذفی حضور داشته باشند و فردا نیز به خوزستان سفر می کنند. آن ها در انتظار آینده هستند و تا ببینند وعده هایی که به ان ها داده شده جامه عمل پوشانده می شود یا خیر! وعده هایی که ممکن است تنها به دلیل شرکت آن ها در فینال جام حذفی باشد و یا واقعا خبری باشد.

گیل خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.