پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرسپولیس قهرمان جام حذفی، داماش قهرمان عدالت خواهی!
    13 خرداد 1398 - 1:58
    شناسه : 153244
    0

    دیدار فینال جام حذفی با بیشترین تاخیر ممکن به دلیل بی عدالتی در عدم اختصاص سکوی هواداران داماش برگزار شد.

    پ
    پ

    پرسپولیس و داماش - پرسپولیس قهرمان جام حذفی، داماش قهرمان عدالت خواهی! - پرسپولیس

    گیل خبر نوشت: دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان قرار بود ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولاد برگزار شود. ولی مسؤولان تیم داماش در اعتراض به اینکه حدود جمعی از هوادارانشان  بیرون از ورزشگاه ماندند و تنها حدود ۱۰ نفر هوادار در داخل ورزشگاه حضور پیدا کردند تهدید کردند که در این بازی حضور پیدا نمی کنند که در نهایت با ورود تماشاگران به زمین ، مسابقه لغو شد ولی با پیگیری وزارت ورزش و جوانان و بعد از ترک تعدادی از تماشاگران  و اختصاص جایگاه وی آی پی به هواداران داماش برگزار شد.

    پیش از این مسابقه مسئولان سازمان لیگ حتی یک درصد سکو نیز برای هواداران داماش اختصاص ندادند.

    از جمله حاشیه های مضحک این بازی، درخواست سید جلال حسینی و علی رضا بیرانوند کاپیتان و دروازه بان پرسپولیس برای خالی کردن تعدادی از صندلی ها برای نشست هواداران داماش بود.

    بعد از گذشت ۴۰ دقیقه از زمان اعلام شده بازی، دو تیم به درخواست مسئولان وارد زمین مسابقه شدند. اما داماشی ها تهدید کردند که تا تماشاگران این تیم مستقر نشوند بازی را برگزار نخواهند کرد.

    در حالی که مسئولان مسابقه قصد داشتند تعدادی از تماشاگران داماش  را وارد ورزشگاه کنند تعداد دیگری از تماشاگران نیز سعی کردند خود را به ورزشگاه برسانند.

    سرانجام با بلاتکلیفی صورت گرفته و هجوم تعدادی از هواداران به زمین  داوران و بازیکنان زمین را ترک کردند  و با اعلام لغو مسابقه تماشاگران فراوانی استادیوم را ترک کردند.

    وزارت ورزش: فینال حذفی حتما برگزار شود/ با خاطیان برخورد می‌شود

    به دنبال اعلام لغو بازی از مراجع غیر رسمی،  وزرارت ورزش و جوانان دستور داد که فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش امشب حتماً برگزار شود.
     مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: با آقایان فتاحی، رئیس کمیته مسابقات و بهاروند رئیس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش امشب حتماً برگزار شود.

    او افزود: با مدیرعامل محترم داماش هم تماس گرفته شده تا تیم و بازیکنان در میدان حاضر شوند.

    مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش گفت: شرایط پیش آمده در این مسابقه در اولین فرصت بررسی و فدراسیون فوتبال با افراد خاطی بشدت برخورد انضباطی خواهد کرد و در صورت نیاز تغییرات لازم در مسؤولیت‌ها صورت خواهد گرفت.

    سرانجام با پیگیری های صورت گرفته و در حالی که تعداد زیادی از تماشاگران استادیوم را ترک کرده بودند، هواداران داماش در جایگاه وی آی پی ورزشگاه مستقر شدند و مسابقه و با سوت موعود بنیادی فر آغاز شد.

    شرح بازی

    داماش هرچند در این مسابقه بیشتر توپ و میدان را در اختیار پرسپولیس قرار داد اما هرگز پاپس نکشید و فرصت های خوبی را نیز فراهم کرد که با کمی دقت بیشتر می توانستند به گل برسند.

    پرسپولیس هم هرچند فرصت هایی روی دروازه داماش ترتیب داد اما با وجود آن که سرتر از تیم داماش بود اما حملات خطرناکی به جزء یک تیرک دروازه  توسط علیپور ایجاد نکرد.

    ترکیب دو تیم

    ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی (۶۴- امید عالیشاه)، سیامک نعمتی، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

    ترکیب داماش: جاسم یاسرالهی، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده، عباس کندل، علیرضا توکلی (۶۲- علی آل‌کثیر)، جابر نصیری، محمد رستمی، میلاد پورصف‌شکن، میثم فرزانه.

    گل:

    در دقیقه ۲۲ بودیمیر توسط مدافع داماش متوقف شد و پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. علی علیپور پشت این توپ قرار گرفت و توانست به شکلی زیبا گل اول بازی را به ثمر برساند.

    حاشیه ها

    برکناری سعید فتاحی رئیس سازمان لیگ از جمله اتفاقات این بازی بود که به دستور کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صورت گرفت.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.