جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق و مالخر در بندرانزلی
    13 خرداد 1398 - 16:45
    شناسه : 153305
    0

    فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری یک سارق و یک مالخر با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    سارق و مالخر در بندرانزلی - دستگیری سارق و مالخر در بندرانزلی - انزلی
    به گزارش «بامردم»، سرهنگ مجیدحسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده‌ها شدند.

    وی افزود: مأموران انتظامی متهم را در منزلش دستگیر کرده و در بازرسی از محل دستگیری وی وسایل سرقتی از قبیل شیرآلات، یک تخته فرش، تابلو دیواری و درب کابینت کشف شد.

    سرهنگ حسینی در ادامه اظهار داشت: متهم در بررسی فنی پلیس به 6 فقره سرقت منزل در شهرستان بندرانزلی و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر یک دستگاه کولر پنجره‌ای و آبگرمکن دیواری سرقتی کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با بیان اینکه سارق 30 ساله به همراه مالخر 45 ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، از در اختیار قرار دادن کلید منزل خود به دیگران برای انجام کارهای ساختمانی خودداری کرده و پس از خرید یا اجاره منزل جدید حتماً قفل درب‌ها را تعویض کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.