×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

برانکو - عرب استعفا داد، مدیرعامل بعدی نیامده با برانکو به توافق رسید! - برانکو

مدیریت باشگاه پرسپولیس نتوانسته مبلغ قراردادهای بازیکنان و مربیان خود را تأمین کند و همین مسئله باعث شده است ایرج عرب تصمیم به استعفا بگیرد، اتفاقی که چندان غیرمنتظره نبود، چرا که هفته‌هاست آنها به خارجی‌های خود قول پرداخت دستمزدشان را می‌دهند، اما این وعده عملی نمی‌شود.

برانکو ایوانکوویچ نیز خیلی خوب از شرایط مالی باشگاهش آگاهی دارد و به همین دلیل از مدیریت باشگاه پرسپولیس خواست تا قبل اینکه به فکر عقد قرارداد بلند مدت با وی باشند، حق و حقوق‌های عقب‌افتاده را پرداخت کنند.

در حال حاضر وزارت ورزش چندان موافق استعفای عرب نیست، اما به نظر می‌آید با توجه به شرایط مالی باشگاه پرسپولیس عرب نهایتاً در هیئت مدیره ماندنی شود.

اینکه تکلیف برانکو ایوانکوویچ چه خواهد شد موردی است که روز گذشته (یکشنبه) به آن اشاره داشتیم. قرار است برانکو و دیگر کروات‌های پرسپولیس بامداد فردا از ایران بروند، اما آنها بعد از تعطیلاتی که برانکو برای تیمش در نظر گرفته است به ایران باز خواهند گشت.

واقعیت امر این است که مهدی محمدنبی که به احتمال خیلی زیاد جانشین عرب خواهد شد با برانکو برای ادامه کار در پرسپولیس توافق کرده است. البته به شرطی که طی دو هفته آینده مطالبت وی پرداخت شود.

نبی شخصاً در این مورد با برانکو صحبت کرده و به وی گفته است که مشکلی برای تسویه حساب با وی و دیگر نفرات تیم وجود ندارد و او تا دو هفته آینده به نوعی همه چیز را اوکی خواهد کرد.

با شرایط موجود باید منتظر اتفاقاتی ماند که قرار است در پرسپولیس رخ دهد.

منبع: تسنیم

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.