×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمد کاظمی - شناسایی کشف حجاب در خودرو با گزارش مردمی فوراً متوقف شود - حجاب

محمد کاظمی با اشاره به درخواست دادسرای ارشاد تهران برای اعلام گزارش کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک گفت: اگرچه کشف حجاب در اتومبیل یک جرم مشهود است و نیروی انتظامی هم باید بلافاصله برای آن ورود و اقدام کند؛ اما اینکه کشف جرم را به عناصری سپرد که مسئولیتی ندارند و قانوناً کاشف نیستند، رویکردی قانونی نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر افراد عادی این موضوع را منعکس کنند، چه بسا اثبات این موضوع مشکل باشد؛ با این روش‌های فتوشاپی ممکن است این مسئله آثار منفی زیادی داشته باشد.

گزارش کشف حجاب در خودرو با پبامک مردمی باید متوقف شود

وی ادامه داد: چه بسا بسیاری از سواری‌ها آژانس یا اسنپ یا مسافرکش باشند، راننده هم که مسئولیتی ندارد تا به مسافران خود رعایت حجاب را تذکر دهد لذا ممکن است درگیری ایجاد شود.

عضو فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: این رویه، یک تنش اجتماعی ایجاد می‌کند و آن را باید فورا متوقف کرد.

در نظام‌های حقوقی دنیا سابقه ندارد

کاظمی همچنین توضیح داد: از سوی دیگر ممکن است وسیله انتقام‌گیری شخصی شود و هر کسی با هر فرد دیگری خصومت شخصی داشته باشد ولی آن را برای کشف حجاب گزارش کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چنین رویه‌ای در نظام‌های حقوقی دنیا سابقه ندارد، گفت: این کار قانونی نیست؛ ضمن آنکه در این شرایط جامعه، اقدام مناسب و مفیدی هم نیست بلکه دشمنی‌ها را زیاد می‌کند، اعتماد را به دولت و حاکمیت بیش از گذشته سرد می‌کند و مشکلات عدیده اجتماعی به وجود می‌آورد لذا باید هر چه سریع‌تر متوقف شود.

خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.