×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خانم بخشی به صدای منتقدین گوش دهید - خانم بخشی به صدای منتقدین گوش دهید! - خانم بخشی

رشت ۲۰ نوشت: شرایط فوق بحرانی سپیدرود، وضعیت بلاتکلیف مانده ورزشگاه‌های تختی، عضدی و صد البته سردارجنگل، ماجراهای ادامه‌دار مشکلات مالی دختران ملوانی، اوضاع عجیب هیئت کاراته استان گیلان و… تنها مشتی از خروارها مشکلات ورزش گیلان است.

مریم بخشی را شاید بتوان در بخشی از این مشکلات موجود مقصر دانست و در برخی نیز باید مدعی بود کوتاهی صورت گرفته است. هیچ‌کس نیست که نداند اصلی‌ترین شانس المپیک ۲۰۲۰ از گیلان در رشته کاراته است. جایی که این روزها حجم بالای اختلافات در این هیئت ورزشی سبب بروز بحران جدی در کاراته گیلان و در نهایت عزل رضا رسولی از جایگاه ریاست هیئت کاراته استان گیلان شد.

مهم‌ترین شانس المپیکی گیلان را می‌توان سارا بهمنیار دانست که در میان هیاهوی درگیری‌ها و اختلافاتی که می‌توانست با یک کدخدا منشی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان رفع شود، از مسابقات کاراته وان حذف شد تا به‌نوعی شانس المپیکی شدنش کمرنگ شود.

در ماجرای سپیدرود اما می‌توان مقصر اول و آخر را شخص مریم بخشی دانست. سهم بخشی آنقدر زیاد است که به‌هیچ‌عنوان قابل توجیه نیست. انتقادها به مالکیت دو شعبه‌ای سپیدرود توسط تن زاده و محمد نوین، انتقال مالکیت به علی کریمی، انتقال رایگان مالکیت به کیومرث بیات و… بخش کوچکی از اشتباهات مکرر ورزش و جوانان استان گیلان در یک فصل گذشته در خصوص سپیدرود بوده است.

حال انتظار می‌رود مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان یک بار برای همیشه پاسخی قانع‌کننده به انتقادات داده و تقصیرها را به گردن دیگران نیندازد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.