×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

- بلبلی برنگردد درخواست محرومیت می‌کنیم/ به استقلال رضایت‌نامه نداده‌ام - استقلال

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت درباره مذاکرات و قرارداد بلبلی با استقلال و فولاد اظهار کرد: کار محمد بلبلی کاملاً غیرقانونی بوده است و ما به هیچ عنوان از مذاکرات او با خبر نبودیم. هم باشگاه استقلال و هم باشگاه فولاد برای این بازیکن از من رضایت‌نامه خواستند اما با توجه به این اتفاق، من رضایت‌نامه‌ای به آن دو تیم ندادم.

او ادامه داد: ما شکایت‌نامه کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال کردیم و منتظر هستیم و محمد بلبلی باید منتظر عواقب این کار خود باشد. او تا زمانی که ما در باشگاه نیامده بودیم، یک دقیقه هم برای سپیدرود بازی نکرده بود. مطمئن باشید اگر بلبلی برنگردد، ما درخواست محرومیت برای این بازیکن خواهیم کرد. این بازیکن با ما دو سال و نیم دیگر قرارداد دارد و هیچ بندی در قراردادش نبود که از باشگاه بتواند جدا شود. بازیکنانی مثل پیام صادقیان و علیرضا نورمحمدی گفته بودند اگر علی کریمی برود، ما هم از تیم می‌رویم اما او هیچ تبصره‌ای در قراردادش نداشت.

مدیرعامل مستعفی باشگاه سپیدرود همچنین درباره وضعیت مالکیت و مدیریتی باشگاه اظهار کرد: من باشگاه را به اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان تحویل دادم و آن‌ها گفته‌اند که تا مشخص شدن وضعیت مالکیت و مدیریتی تیم، در باشگاه بمانم. احتمالاً تا آخر هفته وضعیت باشگاه مشخص می‌شود و این را هم بدانید که تا موقعی من در باشگاه باشم، به دنبال این هستم که حق و حقوق باشگاه را برای بدهی‌های سپیدرود به دست آورم.

به گزارش ایسنا، در طی چند روز گذشته، محمد بلبلی بازیکن تیم سپیدرود رشت با وجود امضای قرارداد داخلی با فولاد، با باشگاه استقلال به توافق رسیده است و این مسئله منجر به یک سری حواشی شده است.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.