×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2019 06 16 09 33 14 - هیچ کس نمیتواند خود را جای شهدا قرار دهد / مجموعه شهرداری باید خادم مردم باشند - رشت

به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، محمد حسن عاقل منش شهدا را مفاخر ایران خواند و گفت: آسایش و امنیت امروز مرهون جان فشانی های شهداست.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت خدمت به مردم فهیم شهر رشت را خدمت به خدا دانست و تصریح کرد: مردم ما لایق بهترینها هستند. چرا که شهر رشت شهر اولین هاست اولین قطار، اولین اتوبوس شهری و… در شهر رشت بود.

محمدحسن علیپور نیز در کنار مزار شهدا در سخنانی بیان داشت: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند بنابراین نباید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده خون شهدا باشیم.

ناصر حاج محمدی در سخنانی خود را خجل شهدا دانست و بیان داشت: هیچ کس نمیتواند خود را جای شهدا قرار دهد آنان با گذشت از جان خود فرصتی فراهم کردند که ما امروز با آرامش در این مکان معنوی قرار بگیریم.

ناصر حاج محمدی شهردار رشت 1 - هیچ کس نمیتواند خود را جای شهدا قرار دهد / مجموعه شهرداری باید خادم مردم باشند - رشت

شهردار رشت خود را مدیون خون شهدا خواند و یادآور شد: ما باید مواظب رفتار خود باشیم چرا که این سمت ها و پست ها امانتی در دست ماست.

وی افزود: شهرداری بازیچه دست کسی نیست، مجموعه شهرداری باید خادم مردم باشند همانگونه که شهدا خود را خادم مردم می دانستند.

ناصر حاج محمدی با تاکید بر دوری خود از شعار زدگی خاطرنشان کرد: امروز در کنار مزار این شهدا از صمیم قلب خدا را شاهد می گیرم هر کسی در این قطار جهادی در کنار ما باشد، دستش را به گرمی خواهم فشرد. اما اگر خدای نکرده بخواهد به خون شهدا خیانت کند و در هر مقام و منصبی باشد با وی برخورد خواهم کرد.

شهردار رشت رشتوندان را لیاقت بهترین ها را دانست و خاطرنشان کرد: شهر رشت با داشتن بیش از ۲۴۰۰ شهید و استان گیلان با داشتن بیش از ۸۰۰۰ شهید لایق خیلی بهتر از شرایط کنونی است.

وی با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود وجود جوانان و امکانات موجود در کشور را گام دوم انقلاب بر میشمارند بنابراین ما نیز با استفاده از این پتانسیل ها و امکانات می توانیم روی پای خود بایستیم.

حاج محمدی با قسم به خون شهدا متعهد شد که خادم مردم شهر رشت باشد و در ادامه گفت: از امروز پای در جای پای این شهدا می نهیم و متعهدانه خدمتگزار مردم این شهر خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.