×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

کردن دندان - سفید کردن دندان ها در کمتر از سه دقیقه - دندان

بیشتر افراد از داشتن دندان‌های زرد خجالت می‌کشند و حتی برخی از این افراد به این دلیل در جمع صحبت نمی‌کنند. علت زردی دندان‌ها همیشه بهداشت ضعیف دهان و دندان نیست بلکه‌، مصرف دخانیات، برخی داروها، نوشیدنی‌ها، مواد غذایی رنگی، بیماری، سن، محیط زندگی، تروما و ژنتیک تنها برخی از دلایلی است که باعث تغییر رنگ دندان می‌شود.

در تحقیقات نشان داده شده که دندان‌های سفید و لبخند زیبا باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتر و دید مثبت فرد نسبت به خود خواهد شد. اغلب توجه افراد بسیاری به سمت فردی جلب خواهد شد که دندان‌های سفید و تمیز داشته باشد.
خمیر دندان‌های سفید کننده، شستشو و استفاده از ژل های سفید کننده در برخی موارد سهل و آسان نیست یا هزینه‌‌های زیادی را برای استفاده از آنها باید پرداخت کرد.
ما یک راهکار شگفت انگیز و ساده را به شما توصیه می‌کنیم که به کمک آن بتوانید در 3 دقیقه  100 درصد طبیعی دندان‌های خود را سفید کنید. مواد مورد نیاز شما جوش شیرین و لیمو ترش است‌. فقط کافی است که یک قاشق جوش شیرین را در ظرفی ریخته و آن را در ته ظرف پخش کنید‌.
لیموها را برش زده و کم کم قطره قطره به جوش شیرین اضافه کرده و با هم ترکیب کنید در ابتدا مخلوط کف می‌کند تا جای ممکن مخلوط لیمو و چوش شیرین را هم بزنید که یک مخلوط بی رنگ و تقریبا یک دست مایع بدست آید. پس از آماده شدن ترکیب را با انگشت یا پد بر روی دندان‌های خود بمالید. با این دستور العمل دندان‌های شما سفید و زیبا خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.