پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شاهد جدیت در طرح خیابان 35 متری دسترسی به حرم مطهر نه در گفتار بلکه در عمل هستیم
    27 خرداد 1398 - 12:57
    شناسه : 154088
    0

    نشست کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه با موضوع بررسی ابعاد حقوقی توافقنامه فی‌مابین شهرداری و سرمایه‌گذار پروژه خیابان ٣۵ متری دسترسی به حرم مطهر برگزار شد.

    پ
    پ

    کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه - شاهد جدیت در طرح خیابان 35 متری دسترسی به حرم مطهر نه در گفتار بلکه در عمل هستیم - آستانه‌اشرفیه

    به گزارش «بامردم»، صبح امروز جلسه کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه با نمایندگان شرکت سرمایه گذاری سنگرسازان کویر کوثر قم جهت تکمیل توافق نامه فی‌مابین، به ریاست اسماعیل تیغ نورد جلالی و با حضور نرجس محمددوست لشکامی نایب رئیس شورای شهر تشکیل شد.

    اسماعیل تیغ نورد جلالی در این نشست در رابطه با پروژه خیابان ٣۵ متری دسترسی به حرم مطهر اظهار داشت: با توجه به اینکه اراده شهرستانی و استانی برای انجام این پروژه وجود دارد، مطمئناً با توکل به خدا و با تلاش اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندار، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سردار حاج محمد عبدالله پور رئیس هیئت امنای حرم مطهر می‌توانیم با شرکت سنگرسازان کویر کوثر قم به نتیجه مطلوب رسید و اهداف توسعه شهری را محقق نماییم.

    محمددوست لشکامی - شاهد جدیت در طرح خیابان 35 متری دسترسی به حرم مطهر نه در گفتار بلکه در عمل هستیم - آستانه‌اشرفیه

    نرجس محمددوست نیز گفت: خوشبختانه این بار شاهد جدیت در طرح خیابان 35 متری دسترسی به حرم مطهر نه در گفتار بلکه در عمل هستیم.

    نایب رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه با تأکید بر این‌که تعهد دو طرفه برای ما اولویت است، اظهار داشت: در توافق‌نامه باید ضرورت‌های آزادسازی املاک به‌صورت تک‌به‌تک لحاظ شود و نه تجمیعی، نوع قیمت‌های املاک باید واقع‌بینانه باشد و باید مورد تأیید باشد و پس‌ازآن اعتماد ماده 9 به کار بسته شود و همچنین در توافق‌نامه باید تمامی موارد آورده شود و موردی را به ازای عرف یا واسطه‌ای واگذار ننماییم.

    وی افزود: بزرگ‌ترین دغدغه‌ی ما آزادی سازی مسیر 35 متری است و پرداخت ما به ازای قیمت مسیر تملک شده اول باید با صدور پروانه تهاتر شود و پس‌ازآن وارد مابقی مبالغ پرداختی شویم.

    محمددوست گفت: امکان سنجی شرکت خزر بنیان درفک، طرحی غیرواقعی بدون در نظر گرفتن واقعیت جامعه‌ی شهری آستانه، طرحی بدون سودهی بوده و برای سرمایه‌گذار جذابیت سرمایه‌گذاری نداشت لذا شورای شهر این همکاری را با شرکت برای تغییر ضوابط و امکان‌سنجی خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.